Tillykke til mig :o)
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 25-03-07 23:13

Ved godt det måske er en smule OT, men vil blot annoncere at jeg i dag
fylder 21 år

Troels

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 25-03-07 23:46

Troels Plougmann-Olsen skrev:
> Ved godt det måske er en smule OT, men vil blot annoncere at jeg i dag
> fylder 21 år
>
> Troels

Så gir han nok en lille en, en lille en,...
Hvor og hvornår skal vi komme?

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 26-03-07 00:26

Tillykke! Det må da væe dejligt at fylde år på en dag, hvor vi alle har fået
forkortet weekenden med en time

/Jasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-07 05:16

Jasper Norman Ahrensbach skriver:

> Tillykke! Det må da væe dejligt at fylde år på en dag, hvor vi alle har fået
> forkortet weekenden med en time

Øøøh, det er mandag i dag......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-07 05:17

Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Ved godt det måske er en smule OT, men vil blot annoncere at jeg i dag
> fylder 21 år

Knejtrøv....

Te'løk mæ de.

Fra : Mr J..

Dato : 26-03-07 07:14

> Ved godt det måske er en smule OT, men vil blot annoncere at jeg i dag
> fylder 21 år

NYD de unge år imens de er der !!!!!!!!!!!

Mvh
Morten

Fra : -=JF=- priv

Dato : 26-03-07 08:04

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i meddelelsen
> Ved godt det måske er en smule OT

Nårh, bare en smule

> men vil blot annoncere at jeg i dag fylder 21 år

Teløk Herbert!

Fra : Tom

Dato : 26-03-07 16:36

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse
> Ved godt det måske er en smule OT, men vil blot annoncere at jeg i dag
> fylder 21 år

Teløk
Så har du vel heller ikke styrebrev under skærpede konditioner mere og kan
nu tåle et ekstra klip.

......jeg havde ikke engang bil med 21 men måtte tigge om min fars som jeg
yderst sjældent fik lov at låne

--
Tom

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-03-07 17:35

> .....jeg havde ikke engang bil med 21 men måtte tigge om min fars som jeg
> yderst sjældent fik lov at låne

Heh, jeg har 3 af slagsen.

en Galant GTi-16v fra 1991, en Peugeot 405 MI16 fra 1989 samt en BMW 325i
fra 1987. Galanten og Peugeot'en er dog på vej ud af døren De var blot
impulskøb der skulle laves lidt penge på... hehe

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-07 17:37

Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Heh, jeg har 3 af slagsen.

Orv, da jeg var 21 var jeg stadigvæk på min første bil.

1978 (79?) Golf I med den magtfulde 1,1 liters motor.....

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-03-07 17:45

> Orv, da jeg var 21 var jeg stadigvæk på min første bil.

Indtil videre tæller min liste

Peugeot 205 1.1 '87 (MY 45 545 - er lidt i tvivl her)
Honda Civic 1.4 16v '90 (VY 47 172)
Peugeot 205 1.4XS '87 (XE 36 978)
BMW 320i '87 (Prøveskilte... hehe)
Honda Civic 1.3 '92 (kan ikke huske nr.pladen)
Honda Civic 1.6i-16v '88 (UT 44 444, og nej, det er ikke en joke)
Honda Civic 1.4 16v '89 (kan ikke huske nr. pladen)
BMW 325i '87 (YE 37 932)*
Mitsubishi Galant 2.0 GTi-16v '91 (RY 40 934)*
Honda Civic 1.4 16v '88 (VX 24 381)
Peugeot 405 MI16 '88 (YN 41 852)*

Alle har været i eget navn. Dem med * ved er dem jeg ejer nu

Senest har jeg kig på en '86 Honda CRX (den gamle model) 1.5 med
eftermonteret turbo - synet og godkendt med konstruktive ændringer.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-07 21:37

> Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Orv, da jeg var 21 var jeg stadigvæk på min første bil.
>
> 1978 (79?) Golf I med den magtfulde 1,1 liters motor.....

1.1 ltr motren blev i Polo (Audi 50) kaldt 'en lille perle' af Rogers
Søgaard...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-07 22:01

Egue skriver:

> 1.1 ltr motren blev i Polo (Audi 50) kaldt 'en lille perle' af Rogers
> Søgaard...

Det var fanme også en fin lille motor.

Dog var der et par reperationer på den. Ny oliepumpe (den gamle opgav
ærved, motoren kørte 3 km videre uden olietryk og overlevede uden men).
Ny benzinpumpe (den gamle lækkede olie). Baghjulslejer, rust ved
forlygte.

Jeg eftermonterede selv ny bagklap med rudevisker/vasker og fik selv
monteret "armen" oppe ved rattet.

Og den var dejlig nem at "skrue" i.............

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-07 12:05

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Orv, da jeg var 21 var jeg stadigvæk på min første bil.

> 1978 (79?) Golf I med den magtfulde 1,1 liters motor.....

"This is your chauffeur speaking! Vi beklager den magtfulde demonstration
denne accelleration fra 0 til næsten 140 er, men jeg bliver nødt til at vise
den gang på gang, fordi bilen kan ikke gøre det .... langsommere"

:)

--
Per, Esbjerg