Holder til navigation i Mazda 6
Fra : Mazda DiTD

Dato : 24-03-07 20:47

Hej med jer.

Jeg er for nyligt blevet den glade ejer af en Mazda6 Stc, fra 2003. Og da
banken blev enige om at det var bedst at nøjes med en 1,8 exclusive, og ikke
en 2,3 sport (der var noget med forsikringen der lige blev i det dyreste),
er der ikke så meget udstyr i bilen som jeg godt kunne tænke mig. En af de
ting som jer godt kunne tænke mig er det der beslag som man kan købe til at
montere et VDO navigationsanlæg på. Men da jeg ikke har en VDO skal jeg jo
til at modificere på det "originale" beslag, og det er ikke det store
problem, andet end at jeg er lidt ked af at købe noget til mellem 800 og
1000kr og så give mig til at modificere på det. Så jeg har talt med en som
har haft en 6'er og han lavede selv beslaget, men han har ingen billeder og
heller ingen tegninger længere. Så det jeg godt kunne tænke mig var hvis der
var en her inde som har nogle gode billeder, evt tegninger af det beslag. Så
er der det

Mvh
Morten Dahl

Fra : Frank

Dato : 24-03-07 21:28

"Mazda DiTD" <hvolgaarde1@mail.dk> wrote in message
> [...]
der
> var en her inde som har nogle gode billeder, evt tegninger af det beslag.

Hej Morten. Gå ind på www.kuda-phonebase.de - der kan du i venstre side
søge på din bilmodel og se nogle gode billeder. Når du går længere ind
under din bilmodel kan du se hvordan du montere holderen.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Mazda DiTD

Dato : 26-03-07 05:20

Takker det skal jeg lige ind og se på, jeg vender lige tilbage når jeg har
været der inde.

Mvh
Morten D
Zoom Zoom, det er bare sød musik.....

Fra : Mazda DiTD

Dato : 26-03-07 12:30

Har lige været inde forbi, og det var ikke lige sådan jeg havde tænkt mig
det. I 6'eren er der sådan et rum midt i instrumentbordet, og man kan købe
bilen med en motordrevet vertion af dette rum, og så gemmer der sig en VDO
navigation bag ved. Men man kan også købe et beslag som køre manuelt men som
også kan holde en navigation af en eller anden slaks, og det er den jeg er
ude efter. Det andet der er jeg bange for at det bliver til noget hø, som
ikke kommer til at passe ind i bilens design.

Mvh
Morten Dahl

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 30-03-07 20:04

Hej

Mazda DiTD wrote:
> [...]
> ting som jer godt kunne tænke mig er det der beslag som man kan købe til at

Jeg er lige kommet hjem fra Mazda i Flensborg hvor de forhandlede den her:
http://www.gpstar.de/

999€ inkl. montage

Den så ret smart ud

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Mazda DiTD

Dato : 01-04-07 07:46

Ja den kan jeg til dels se det fede i, men jeg syntes at den ser for
"discountaktig" ud, den er alt for dyr set i forhold til at det koster det
meget fine, og "nice to have" rum over radioen. det fede ved det beslag som
jeg søger er at jeg kann montere en PDA der når jeg har behov for det, og så
kan jeg bruge rumet til dagligt, når ikke jeg har behov for at have gps'en
monteret. Jeg syntes også et den skærm som der er på billederne ser meget
lille ud. Samtidigt er jeg også typen der, hvis jeg skal give 999Euro for
noget der er uoriginalt og 1300 Euro (mener jeg at have set den til) for den
originale eftermonteret. så vælger jeg den originale. Men den koster også
rummet for bestandigt ;-(
Mange tak for hjælpen og hvis i/ du kommer i tanke om flere geniale links
til billige udstyrs sider til Mazda 6 vil jeg da meget gerne se dem . Har
været en tur inden om din www, og kan se at du godt kan li' den dejlige bil
som en 6'er jo er.

Mvh
Morten Dahl