Toyota Starlet
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 24-03-07 20:31

Hej

Har Toyotas Yaris forgænger Starlet samme driftssikkerhed som
Yarissen?

Hvis man går efter en 8-10 år gammel bil i Yaris størrelsen, er det så
noget at kigge videre på?

Mvh
Michael Kristensen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-03-07 21:02

mbk112@hotmail.com:
> [...]
> Yarissen?
>
> Hvis man går efter en 8-10 år gammel bil i Yaris størrelsen, er det så

Bestemt.
Hvis du kan klare dens ringe image, så spring på!
Jeg har en i husstanden, som kærestens bil, og som min bil til at lege
jyde med, altså en sækkevogn med træk
Vi er super glade for den, den kører og kører bare, har ikke kostet en
bønne i vedligehold.
Kai

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 24-03-07 21:36

"mbk112@hotmail.com" <mbk112@hotmail.com> writes:

> [...]
> Yarissen?
>
> Hvis man går efter en 8-10 år gammel bil i Yaris størrelsen, er det så

Yaris I mener du vel? Starletten er ganske meget mindre end den
(også). Jeg møder en af dem i et lyskryds indimellem - den ser godt
nok klejn ud når man holder ved siden af på cykel.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-03-07 00:38

mbk112@hotmail.com wrote:
> [...]
> Yarissen?
>
> Hvis man går efter en 8-10 år gammel bil i Yaris størrelsen, er det så

Starletten er en meget driftsikker bil.
Den er tilmed ret kvik i aftrækket.
Den er så simpel og fri for gadgets, at der ikke er noget, der kan gå i
stykker. Kun the basics.
Har den fået en smule undervognsbehandling, ruster den heller ikke.

Min Svigermor har en Starlet fra 97 med kun 76000 km på klokken. Den har
vist aldrig slået en forkert prut. Jeg har lige synet den her i fredags.
Stadig helt rustfri.

Den er forresten til salg, men ryger vist afsted til Toyota i Grenaa. De har
allerede givet et godt bud.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 26-03-07 14:40

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Stadig helt rustfri.
>
> Den er forresten til salg, men ryger vist afsted til Toyota i Grenaa. De

Hvad er et godt bud???

Iøvrigt har min bror haft sådan en og den kørte fint og uden problemer de år
an havde den.

/Carsten

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 27-03-07 00:10

Carsten Hjorth wrote:

> Hvad er et godt bud???

Toyota i Grenaa tilbød 38000 for den nysynede og servicerede bil.
Den skal ha ny køler, dæk og tandrem i indeværende år.

> Iøvrigt har min bror haft sådan en og den kørte fint og uden
> problemer de år an havde den.

Den har heller ikke fejlet noget hos min svigermor.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Tom

Dato : 26-03-07 16:29

> [...]
> Den er tilmed ret kvik i aftrækket.
> Den er så simpel og fri for gadgets, at der ikke er noget, der kan gå i

Jeg tror at langt de fleste biler i dag, kan man betegne som driftssikre.
Det er godt nok sjældent at jeg ser en bil som holder i vejkanten med en
eller anden defekt og man så tænker på hvor mange biler der findes i dk.

--
Tom