Mercasol undervognsbehandling
Fra : Niels Bengaard

Dato : 24-03-07 17:18

Er der nogen der kender Mercasol, synes ikke jeg kan finde test af dem?
Noget positivt eller negativt at sige?

Det er http://www.stovringantirust.dk/ , der skal lave
undervognsbehandlingen og det ser jo ud som om de har 100% styr på det,
samtlige fire biler teknologisk institut har testet har været helt fejlfire.

Mvh Niels

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-03-07 23:01

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender Mercasol, synes ikke jeg kan finde test af dem?
> Noget positivt eller negativt at sige?

Jeg er tilfreds, OK produkt.

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 25-03-07 11:37

Hejeas

>Det er http://www.stovringantirust.dk/ , der skal lave
>undervognsbehandlingen og det ser jo ud som om de har 100% styr på det,
>samtlige fire biler teknologisk institut har testet har været helt fejlfire.

Det er et super produkt, men meget tyktflydende, vent til det bliver
noget varmere, så bliver olien tynder og kommer letter ind i alle
krogene hvor det skal !

--

Lars Engelhardt
www.netink.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-07 17:02

"www.netink.dk / www.GPSdebat.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en
meddelelse news:45kc031h0621kcjuscktt89tk5mpom81kj@4ax.com...
> Hejeas

> Det er et super produkt, men meget tyktflydende, vent til det bliver
> noget varmere, så bliver olien tynder og kommer letter ind i alle
> krogene hvor det skal !

Det er en skrøne.
Bilen sprøjtes i en temperatur som minder om alm.
dansk sommervejr.
Blir' det for varmt, løber det derimod
'ud af alle krogene' om du vil, og samles
i bunden..

Er produktet iorden, 'ekspanderer' det
som det skal, så når det ud der hvor det skal.
Dog er det en god ting at få det gjort om sommeren,
da bilen som regel er mere tør og mindre kondens
i hulrummene. En bil 'laver' ca. 2-3 ltr. kondensvand på et døgn.
Mere vigtigt er det ikke at køre på grusveje.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-03-07 17:14

> [...]
> i hulrummene. En bil 'laver' ca. 2-3 ltr. kondensvand på et døgn.
> Mere vigtigt er det ikke at køre på grusveje.

Jeg kan tilføje at det tager tre dage og bilen skal have en tredobbelt
behandling da det er første gang.

Mvh Niels

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 25-03-07 19:39

Hejsa

> [...]
>dansk sommervejr.
>Blir' det for varmt, løber det derimod
>'ud af alle krogene' om du vil, og samles

Ikke i den hal jeg sprøjter det i i hvert fald !

Lars