Gæt hvad jeg gav for bilen
Fra : JMN

Dato : 23-03-07 20:31

Hej

Jeg har netop i dag købt en Skoda Felicia 1.6 GLX, 5d.
fra 1998. Kørt 84.000 km. Anhængertræk.

Fuld servicebog, undervognsbehandlet flere gange, senest
8.2006 hvor den også var til syn.

Stand er utrolig flot.

Hvad tror I jeg gav for den eller hvad jeg burde have givet for den (det var
vst 2 spg.).

vh.
Jørgen

Fra : ena

Dato : 23-03-07 20:48

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8.2006 hvor den også var til syn.
>
> Stand er utrolig flot.
>
> Hvad tror I jeg gav for den eller hvad jeg burde have givet for den (det

4500,-

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-03-07 20:56

"ena" <ekk@nomail.com> writes:

> "JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

> 4500,-

Et nul mere er nok mere realistisk. Bilbasen har et par stk til 57k
fra forhandlere.

Fra : Søren

Dato : 24-03-07 09:25

"Peter >> 4500,-

> Et nul mere er nok mere realistisk. Bilbasen har et par stk til 57k
> fra forhandlere.

Det er så også rigeligt for en 9 år gammel Felicia.

Mvh Søren

Fra : Martin

Dato : 23-03-07 21:01

14.900,-

Fra : Gunna007

Dato : 23-03-07 20:47

> [...]
> 8.2006 hvor den også var til syn.
>
> Stand er utrolig flot.
>
> Hvad tror I jeg gav for den eller hvad jeg burde have givet for den (det

Tjae, har du købt den i polen på polske plader er prisen nok noget mindre
end hvis du har købt den herhjemme.

Forhandler eller privatkøb ???
Det er vel også en del at gøre med prissætningen !

Hilsen G

Fra : JMN

Dato : 23-03-07 21:34

Købt privat

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-03-07 23:09

JMN skriver:

> Hvad tror I jeg gav for den eller hvad jeg burde have givet for den (det var
> vst 2 spg.).

Penge.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-03-07 08:09

On Fri, 23 Mar 2007 20:30:36 +0100 "JMN" <Guffe@guffe.dk> sent the
following smoke signals:

> [...]
>
>Stand er utrolig flot.
>
>Hvad tror I jeg gav for den eller hvad jeg burde have givet for den (det var

28.000 kr.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Leif Langgaard

Dato : 24-03-07 09:18

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Mellem 36.000 og 38.000,-kr?

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : JMN

Dato : 24-03-07 12:17

Nogen mere tæt på end andre.

Kr. 29.900,-

For at det ikke skal være løgn har han samme dag som jeg fik den fået
skiftet gasspældet = 3.000

Kvittering fulgte med.

Er godt tilfreds med den - fortsat god dag til alle.

vh.
Jørgen

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 24-03-07 13:46

JMN skrev:
> Nogen mere tæt på end andre.
>
> Kr. 29.900,-
>
> Er godt tilfreds med den - fortsat god dag til alle.

Tak, ilm! Jeg er også godt tilfreds med min Honda Civic af samme årgang,
samme antal døre og træk. Men min har en 1,5l motor (med over 50% flere
heste), går længere på literen, og har lavere grøn afgift. Gav 38.000
for et år siden.

Kan nu også godt lide Felicia'er - for man er aldrig i tvivl om man kan
overhale dem ;)

Fra : Jørgen

Dato : 24-03-07 14:34

Hej

Lidt samme fornemmelse har jeg over for honda civic - i min 200 hk.(diesel
og helt ny) BMW :)

Fra : BJ

Dato : 24-03-07 14:50

"Jørgen" <jhc@nc-software.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Helt enig, når jeg i min 8 år gamle Volvo, napper en sådan dieselbrænder..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 24-03-07 17:17

> KLIP
>
> Helt enig, når jeg i min 8 år gamle Volvo, napper en sådan
> dieselbrænder..;)

Er også enig med jer, at jeres øser er sløve når jeg lukker op for min 40år
gammel Detroit build jernklump

-Leon
Livet starter ved 8 propper med 8L

Fra : Jørgen

Dato : 25-03-07 16:35

ha ha - vi er inde i sjov "stime" - det hurtigste som jeg har er en Seat
Altea FR - hurtigere end det er jeg desværre ikke istand til at "bevæge"
mig.

Hvad er den hurtigste bil som man kan få hvis den skal være på gule plader.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 25-03-07 17:01

> ha ha - vi er inde i sjov "stime" - det hurtigste som jeg har er en Seat
> Altea FR - hurtigere end det er jeg desværre ikke istand til at "bevæge"
> mig.

Og som der står i navnet - en FolkeRacer.

Troels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-03-07 16:51

On Sun, 25 Mar 2007 17:34:57 +0200 "Jørgen" <jhc@nc-software.dk> sent
> [...]

>mig.
>
>Hvad er den hurtigste bil som man kan få hvis den skal være på gule plader.

En Bugatti Veyron indregistreret i Holland...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-03-07 18:48

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> writes:

> On Sun, 25 Mar 2007 17:34:57 +0200 "Jørgen" <jhc@nc-software.dk> sent
> the following smoke signals:

> En Bugatti Veyron indregistreret i Holland...

Eller England.

OK, de har hvid nummerplade foran, men den er der jo ingen der ser....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-03-07 19:53

On Sun, 25 Mar 2007 19:48:16 +0200 Peter Dalgaard

>Eller England.
>
>OK, de har hvid nummerplade foran, men den er der jo ingen der ser....

Jo, i bakspejlet, men ikke ret længe.
Jeg har faktisk holdt en Lamborghini Countach bag Getz'en en sen
aftentime.
Jeg vælger at tro at det var Getz'ens 82 fyrrige, koreanske
fuldblodsheste der gjorde udslaget, og ikke det faktum at der var rødt
lys 50 meter længere fremme...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-03-07 21:16

> [...]

> Jeg vælger at tro at det var Getz'ens 82 fyrrige, koreanske
> fuldblodsheste der gjorde udslaget, og ikke det faktum at der var rødt

Hehe. I mit tilfælde plejer det at være den dobbelt optrukne
midterstribe...

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 26-03-07 18:15

Jørgen skrev:
> Hej
>
> Lidt samme fornemmelse har jeg over for honda civic - i min 200 hk.(diesel
> og helt ny) BMW :)

Må være fordi du ikke har mødt en type-R endnu.

http://honda.dk/sw15719.asp

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-03-07 18:21

> Må være fordi du ikke har mødt en type-R endnu.
>
> http://honda.dk/sw15719.asp

For satan, den er fræk! Kærlighed ved første blik..

Troels

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 26-03-07 18:27

Troels Plougmann-Olsen skrev:

> For satan, den er fræk! Kærlighed ved første blik..
>
> Troels

Også her. Hvis jeg havde 350.000 til sjov, vidste jeg godt hvad de
skulle bruges til.

Vh Rune
Honda Civic MB3, 1998

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-03-07 18:30

> Også her. Hvis jeg havde 350.000 til sjov, vidste jeg godt hvad de
> skulle bruges til.

Ja, den er godtnok mere end fræk... Pudsigt de ikke har ladet S2000-motoren
gå i den, men der er nok en mening med det Honda plejer ikke at overlade
NOGET til tilfældighederne i deres TypeR.

> Vh Rune
> Honda Civic MB3, 1998

Tidl. ejer af ialt 4 Civics :)

Troels

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 26-03-07 19:02

> Pudsigt de ikke har ladet S2000-motoren gå i den

Mener F20C er lavet til at ligge på langs, mens motorrummet i Civic
siger tværliggende - kunne godt give lidt problemer :) Især med gearkassen.

Men K-serien kan også godt peppes lidt mere op, end de 201 hk, der
kommer som standard. JAS motorsport har et kit der får Civic TypeR op på
240 hk.

> Tidl. ejer af ialt 4 Civics :)

Det bliver jeg nok også en gang :D

Fra : Leonard

Dato : 26-03-07 18:59

On Mon, 26 Mar 2007 19:27:08 +0200, Rune S. Larsen wrote:

> Hvis jeg havde 350.000 til sjov, vidste jeg godt hvad de
> skulle bruges til.

Jeg ville bruge dem til udbetaling på den her:
http://www.newpiper.com/aircraft/arrow/specifications.asp

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 26-03-07 20:07

> Også her. Hvis jeg havde 350.000 til sjov, vidste jeg godt hvad de
> skulle bruges til.

En ny MC og en brugt bil ?

Det er lidt sjovt det her med performance, 0-100 tider osv. Der skal ikke
meget mc til at nappe selv temmeligt skrappe biler....

Min gamle rejsemaskine (yamaha xtz 750)er opgivet under 5 sekunder til 100
(sikkert med en lille japaner på 45kg) og skal man have tilsvarende acc. i
en bil er det ikke nemt at komme i nærheden af for penge.... Så min adfærd i
trafikken skifter voldsomt mellem om jeg kører på den "tunge" mc med 70hk
eller den "sløve" bil med 64hk. På mc'en er overhaling eksekveret stort set
lige så hurtigt som den er tænkt, mens den samme overhaling helst skal
bookes hjemmefra i bilen...

/A

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-03-07 21:25

> [...]
> 70hk eller den "sløve" bil med 64hk. På mc'en er overhaling eksekveret
> stort set lige så hurtigt som den er tænkt, mens den samme overhaling

Netop pga. folk med din holdning til det, er det der stadig findes
motorcyklister der tror at 2 vejbaner, 1 bil i hver, lemner plads til 1 mc
imellem dem, og så bare øret i bund ind over Vesterbro i Aalborg lige
bagefter, fordi... Ja, fordi de kan, velsagtens. Heller ikke for sjov at
folk på mc under overhaling pludselig udbryder "Hovsa, den modkørende bil
var der da ikke før", som sidste ord...

Motorcyklister er i alt for mange tilfælde direkte selvmordskandidater.

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 27-03-07 13:10

On Mon, 26 Mar 2007 22:25:11 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

> [...]
>var der da ikke før", som sidste ord...
>
>Motorcyklister er i alt for mange tilfælde direkte selvmordskandidater.

Tja,

De få gange jeg var i england observerede jeg en opførsel fra de
engelske billister der faktisk overraskede mig. Men at få danskerne
til det samme bliver sq nok noget nær umuligt ligeså vel som at
indføre nogle af de ting de har gjort i rundkørsler og t-kryds for at
få trafikken til at flyde bedre.

Men nuvel. Jeg har haft observeret at kommer der fx en MC i bakspejlet
så havde englænderne en udpræget tendens til faktisk at trække til
venstre og derved give motorcyklisten plads til at komme forbi, dog
mest set under køkørsel

---
Mvh
TheTransporter
Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Søren Hansen

Dato : 03-04-07 19:35

TheTransporter wrote:
> [...]
> så havde englænderne en udpræget tendens til faktisk at trække til
> venstre og derved give motorcyklisten plads til at komme forbi, dog

Det ses da også ofte herhjemme, at bilisterne trækker til venstre, når
der kommer en motorcyklist bagfra

---
Søren
http://kiaklub.dk

Fra : TheTransporter

Dato : 04-04-07 04:16

On Tue, 03 Apr 2007 20:35:12 +0200, Søren Hansen
<kiaklub@kiaklubslettes.dk> wrote:

>Det ses da også ofte herhjemme, at bilisterne trækker til venstre, når
>der kommer en motorcyklist bagfra

Ja her i landet trækker man til venstre for IKKE at give plads. I
england var det sjovt nok omvendt, der gjorde de det for at give
plads.

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Jørgen

Dato : 27-03-07 01:36

damn. en nice bil - og så til under halvdelen af hvad jeg har givet for BMW.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-03-07 01:50

> damn. en nice bil - og så til under halvdelen af hvad jeg har givet for
> BMW.

Honda ved altså hvordan man laver tiltalende biler...

Troels

Fra : Stop og og læs

Dato : 24-03-07 14:06

Meget over 15000 har du forhåbentlig ikke givet.

Knud

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-03-07 14:20

On 27 Mar., 14:09, TheTransporter <praetorian@t_n_f_s.dk> wrote:

> [...]
> så havde englænderne en udpræget tendens til faktisk at trække til
> venstre og derved give motorcyklisten plads til at komme forbi, dog

Vel for at få ham væk. Det samme gør jeg ofte med white van men, altså
håndværkere i kassevogne og andre i store SUV'ere. Bedre at have dem
foran hvor jeg er herre over afstanden end bagved hvor de (tit) ligger
alt for tæt.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : peder.lauridsen@gmai~

Dato : 01-04-07 19:29

Kære Jørgen,

Du bruger stadig uretmæssigt mit domæne guffe.dk til dine beskeder på
USENET (dvs. også denne nyhedsgruppe!). Det betyder, at du snyder de
andre brugere der vil hjælpe dig, fordi de sender svar til min
adresse. Du bedes omgående stoppe med at bruge min emailadresse på
guffe.dk som afsender. Tak.