Alufælge til Kia Rio 1,4 ny
Fra : charlotte

Dato : 23-03-07 10:39

Hej alle

Jeg har købt en Kia Rio (ny model) og skal hente den i dag. Og så er det jo
jeg påtænker at købe nogle alufælge - og har kigget mange stede, så jeg er
ved at blive helt rundtosset. Er der nogle af jer kloge hoveder som kan
fortælle mig hvor der er godt at købe alufælge - ved godt man kan købe hos
forhandleren, men der koster det en bondegård.

Hilsen Lotte

Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-03-07 18:20

On 23 Mar., 10:38, "charlotte" <charlotte_ander...@ofir.dk> wrote:
> [...]
> fortælle mig hvor der er godt at købe alufælge - ved godt man kan købe hos
> forhandleren, men der koster det en bondegård.

Tillykke med den nye bil!

Personligt har jeg god erfaring med afdelingen af cdof www.cdof.dk i
Brøndby og AutoStreit www.autostreit.dk i Herlev. Du kan se
forskellige fælge på din bil på www.alushow.dk og på www.alcar.dk

Med venlig hilsen Kim

Fra : Sidse

Dato : 23-03-07 19:42

"charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortælle mig hvor der er godt at købe alufælge - ved godt man kan købe hos
> forhandleren, men der koster det en bondegård.

Hej Lotte

Tillykke med din nye bil
du kan prøve www.ha-ts.dk

Hilsen
Sidse

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-03-07 05:58

Sidse wrote:
> Tillykke med din nye bil
> du kan prøve www.ha-ts.dk

Hvor du igen "glemmer" at fortælle, at det er din hjemmeside og at du ikke
er en tilfreds kunde, som henviser...

Fra : Sidse

Dato : 24-03-07 21:01

meddelelse news:4604afc9$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvor du igen "glemmer" at fortælle, at det er din hjemmeside og at du ikke
> er en tilfreds kunde, som henviser...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Alt under 6 cyl er ikke en rigtig motor - med mindre den yder 166 hk/L
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Undskyld Morten

Skal dog indskyde at jeg skam er en tilfreds kunde, det er min mands side

Sidse

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-03-07 13:50

Sidse wrote:
> Skal dog indskyde at jeg skam er en tilfreds kunde, det er min mands
> side

Ja ja. Så får du nok også en service og pris, som ingen andre...

Min kones rosende ord om min hjemmeside tror jeg ikke mange andre vil tage
seriøst...
Det skulle da være underligt, hvis hun anbefalede andre at finde et andet
sted at købe deres dæk/fælge.

Fra : Sidse

Dato : 25-03-07 14:50

meddelelse news:46066ff3$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Det er muligt, men alle kan da have relationer til de sider de anbefaler,
både familiær og venskablige, uden
de giver dette til kende, derfor kan jeg ikke se noet forkert i jeg
anbefaler ham uden at nævne vi er gift
Det skal dog ikke gentage sig...

Sidse

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-03-07 06:07

charlotte wrote:
> [...]
> kloge hoveder som kan fortælle mig hvor der er godt at købe alufælge
> - ved godt man kan købe hos forhandleren, men der koster det en

Hej...

Her:
http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&Catid=2164-14

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-07 08:10

Morten Fruergaard wrote:

Nå, er det firmaets politik? Så skal jeg da nok lade være med at forstyrre
jer med en handel. Det var dog en malplaceret sætning midt i al salgsgassen.

/Thomsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-03-07 08:33

Thomsen wrote:
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Alt under 6 cyl er ikke en rigtig motor - med mindre den yder 166 hk/L
>

> Nå, er det firmaets politik?

Nej, det er blot for sjov...

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-03-07 09:50

Thomsen wrote:
> [...]
> jer med en handel. Det var dog en malplaceret sætning midt i al salgsgassen.

Alt der står efter "-- " (udelad selv "'erne) er en signatur som oftest
bliver brugt til alt muligt sjov, og skal slet ikke medtages i selve svaret.

Så lad være med at ligge mere i det end sjov og spas... det er det det
er til for

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-07 06:17

Thomas Rasmussen wrote:
> [...]
> selve svaret.
> Så lad være med at ligge mere i det end sjov og spas... det er det det

Jo, det ved jeg. Men hvis man driver virsomhed, så bør man da tænke lidt
over hvad man skriver og hvordan man opfører sig og hvad man signalerer i
det offentlige rum.
Hvis der stod flg. skilt udenfor en bagerforretning: "Fede mennesker burde
betale vægtafgift" så ville de nok også miste kunder. Og den med at rigtige
biler skal have en 6 cyl. motor, kunne godt lyde lidt provokerende og
snobbet og drengerøv/blærerøvs-agtig. Men nu har jeg bare gjort opmærksom på
problematiken, that's all.

--
Thomsen
Støt børns ve og vel: www.bornefonden.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-03-07 07:03

Thomsen skriver:

> [...]
> snobbet og drengerøv/blærerøvs-agtig. Men nu har jeg bare gjort opmærksom på

Nu er mit køretøj kun med 4 propper og uden tændrør - det har da på
ingen måde hindret mig i at handle hos og anbefale Morten.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-03-07 09:34

Thomsen wrote:

> Hvis der stod flg. skilt udenfor en bagerforretning: "Fede mennesker
> burde betale vægtafgift" så ville de nok også miste kunder.

Alt afhænger af tonen, hvis ovennævnte skilt var flankeret af enfotostat af
en storsmilende Master Fatman, tror jeg ikke det ville være et problem.

Mvh. Uffe Ravn