Lidt OT
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-07 14:51

Når man snart har været sygemeldt i en uge begynder man at røvkede sig.
Derfor har man masser af tid til at kigge på youtube. Der fandt jeg et ret
sjovt videoklip med noget "dragracing". Dette er dog med powertools og det
gør det lidt sjovere. Her er link:
http://www.youtube.com/watch?v=Gyg9U1YaVk8

Mvh
LarsZK

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-03-07 14:55

On 22 Mar., 14:50, "LarsZK" <please..> wrote:
> [...]
> sjovt videoklip med noget "dragracing". Dette er dog med powertools og det

Så har man for meget tid
Men sjovt !!!

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-07 22:22

> [...]

http://www.yee-haw.dk
Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.

Du har ret i begge tilfælde

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-03-07 22:53

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse

> [...]
> sjovt videoklip med noget "dragracing". Dette er dog med powertools og det

Det er da livsfarligt.

Men god humor

--
mvh Uffe