Luftmængemåler (MAF) til Mondeo Mk1
Fra : smb

Dato : 21-03-07 11:53

Hej Gruppe

Jeg skal have skiftet luftmængemåleren på min mondeo 1,8 i cl fra 1993. Til
det har jeg lige nogle spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at få
besvaret.

1) Er der forskel mellem luftmængdemålere til mondeon mk1 fra årgang 1993
til 1996.
Vil jeg f.eks. kunne bruge en LMM fra en 95'er på min 93'er ? Jeg tænker på
om der er kommet forbedrede udgaver i løbet af tiden og at det måske ville
være bedre at investere i en 95 eller 96 udgave istedet for en 93'er.

2)Er der forskel mellem en LMM til en 1,8 og 2,0 ?

3)Ved i iøvrigt hvor tomgangsregulatoren sidder på mondeoen?

Mvh.

SMB.