Bil/van leje aalborg
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-03-07 12:58

Har brug for at leje en bil/van for at hente sofa i Århus. (2x120 km)

Fundet Citroen Berlingo Van hos PS udlejning til 375 kr (første 100 km
incl) + 140 km x 1.75 kr + brændstof = ca. 750 kr.

Kan det gøres billigere ? Findes der noget "lej et lig" agtigt
udlejning i Aalborg ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 20-03-07 13:37

Kan det gøres billigere ? Findes der noget "lej et lig" agtigt
udlejning i Aalborg ?

Svjh er der noget der hedder LejetLig i Aalborg. Min far lejede engang en
gammel udbollet Mazda 626 derigennem.

Troels

Fra : Mikkel Lund

Dato : 20-03-07 13:48

mbk112@hotmail.com skrev:
> [...]
> incl) + 140 km x 1.75 kr + brændstof = ca. 750 kr.
>
> Kan det gøres billigere ? Findes der noget "lej et lig" agtigt

http://www.biludlejningdiscount.dk/
http://www.lej1bilher.dk/

Der var en gang en rent a wreck, men den lukkede.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-03-07 13:56

On Mar 20, 1:37 pm, "Troels Plougmann-Olsen" <blal...@defekt.dk>
wrote:
> Kan det gøres billigere ? Findes der noget "lej et lig" agtigt
> udlejning i Aalborg ?
>
> Svjh er der noget der hedder LejetLig i Aalborg. Min far lejede engang en
> gammel udbollet Mazda 626 derigennem.

Lejetlig.dk har kun afdelinger i Århus og København.

Fandt www.biludlejningdiscount.dk, der kan gøre det for 650 kr.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-03-07 15:55

Hvis du har en bil med træk, så mener jeg helt bestemt at man kan (har
kunne) låne en gratis lukket trailer hos BOXIT i Aalborg Ø. Man skal bare
bestille den i lidt god tid..

Mvh
Thomas

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-03-07 18:00

On 20 Mar., 15:55, "Thomas Buus Andersen" <ander...@thomasbuus.dk>
wrote:
> Hvis du har en bil med træk, så mener jeg helt bestemt at man kan (har
> kunne) låne en gratis lukket trailer hos BOXIT i Aalborg Ø. Man skal bare
> [...]

Har desværre ikke træk på Poloen.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-03-07 18:10

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Har desværre ikke træk på Poloen.
Kender du ikke en der har træk på?

Eller - hvis det er en sofa købt i IKEA eller Ilva, så er deres levering nok
billigere
end hvad du kan leje en varevogn for.

Thomas

Fra : Jørgen

Dato : 21-03-07 22:28

Hej

Jeg har en Kia Carnival van- kan den bruges.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-03-07 12:16

Prøv evt. <http://www.bugges.dk/>.
--