Udfordring på bilbasen
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-03-07 21:36

I forbindelse med Vind-en-bil-konkurrencen mangler jeg nogle at dyste imod.

Udfordringer kan sendes til rasmus . lauritsen snabel-a gmail .com
(Fjern mellemrum og erstat snabel-a med @)

Hvis i ikke er med i konkurrencen, så kan i gå på bilbasen.dk, vælge en
bil til max 250.000 kr og vælge den som jeres "bilkort". Så dyster man
på flest heste, flest airbags osv..

Kom an!

mvh.
Rasmus Lauritsen

Fra : Tom

Dato : 19-03-07 21:59

"Rasmus Lauritsen" <rasmus.lauritsen@ggmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis i ikke er med i konkurrencen, så kan i gå på bilbasen.dk, vælge en
> bil til max 250.000 kr og vælge den som jeres "bilkort". Så dyster man på

Jeg er en sikker vinder i kategorien flest lakeringer på samme bil

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-03-07 22:05

Tom wrote:

> Jeg er en sikker vinder i kategorien flest lakeringer på samme bil

Jeg havde nu gættet på at det var turbotemperaturen du vandt på

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Tom

Dato : 19-03-07 22:16

> Jeg havde nu gættet på at det var turbotemperaturen du vandt på

Ja Ford kan faktisk slå konkurrenter på temmelig mange punkter.....ikke så
dårligt må man sige

--
Tom

Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-03-07 22:13

Rasmus Lauritsen skrev:
> [...]
>
> Hvis i ikke er med i konkurrencen, så kan i gå på bilbasen.dk, vælge en
> bil til max 250.000 kr og vælge den som jeres "bilkort". Så dyster man

Så er du udfordret.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 22:25

hehe jeg taber sgu alle mine dyster, også til dig

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 22:18

"Rasmus Lauritsen" <rasmus.lauritsen@ggmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis i ikke er med i konkurrencen, så kan i gå på bilbasen.dk, vælge en
> bil til max 250.000 kr og vælge den som jeres "bilkort". Så dyster man på

Har sendt dig en

Mvh.Ulrich

Fra : Kasper Christensen

Dato : 20-03-07 10:54

Rasmus Lauritsen skrev:
> I forbindelse med Vind-en-bil-konkurrencen mangler jeg nogle at dyste imod.
>
> Udfordringer kan sendes til rasmus . lauritsen snabel-a gmail .com
> (Fjern mellemrum og erstat snabel-a med @)

Jeg er også klar kasper snabel-a kasperc dot dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-03-07 11:36

> Jeg er også klar kasper snabel-a kasperc dot dk

For fan, jeg blev slået igen og så endda af en gammel Volvo, hvad sker der.

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 19:03

"Kasper Christensen" <news@fjernkasperc.dk> wrote in message

> Jeg er også klar kasper snabel-a kasperc dot dk

Udfordring sendt.

Mvh. Ulrich

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-03-07 11:32

> [...]
>
> Hvis i ikke er med i konkurrencen, så kan i gå på bilbasen.dk, vælge en
> bil til max 250.000 kr og vælge den som jeres "bilkort". Så dyster man på

Fy for katten, tabte sgu, nå hvis andre vil vinde et nemt point, så kan de
udfordre min øse på bengaard@tdcadsl.dk

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 19:04

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message

> Fy for katten, tabte sgu, nå hvis andre vil vinde et nemt point, så kan de
> udfordre min øse på bengaard@tdcadsl.dk
>

> Mvh Niels

Udfordring sendt.

Mvh. Ulrich

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-03-07 19:38

> Udfordring sendt.
>
> Mvh. Ulrich

For hulan da, hvorfor vælger i alle de populære dieseløser med lav
afskrivning, man er jo chanceløs.
Nå hellere have en god benziner end et ekstra lod og så risiko for at vinge
en pomfritkoger.

Mvh Niels

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-07 12:46

Rasmus Lauritsen formulated on mandag :

Den vil jeg da også være med i - bilbasen@hs235.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 21:57

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Rasmus Lauritsen formulated on mandag :
>
> Den vil jeg da også være med i - bilbasen@hs235.dk
>
> --
> Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/
>
> Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
> - Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Fair nok, vi deler i porten
Mvh
LarsZK

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-07 22:14

LarsZK pretended :
> Fair nok, vi deler i porten

Ja det ka vi jo ik bruge til noget :/

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 20-03-07 13:42

"Rasmus Lauritsen" <rasmus.lauritsen@ggmail.com> wrote in message
>I forbindelse med Vind-en-bil-konkurrencen mangler jeg nogle at dyste imod.

Jeg er også klar på en dyst :)
kimsp80 snabela gmail dot com

- Kim

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 21:37

Udfordringer sendt til alle der har ønsket det. Nu er jeg spændt på at se
hvad i har valgt
Mvh
LarsZK

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 22:00

Av der vandt du sgi godt nok

Fra : Simon Green Walther-~

Dato : 22-03-07 23:57

On Mon, 19 Mar 2007 21:35:39 +0100, Rasmus Lauritsen
> [...]

>I forbindelse med Vind-en-bil-konkurrencen mangler jeg nogle at dyste imod.
>
>Udfordringer kan sendes til rasmus . lauritsen snabel-a gmail .com

Jeg står og mangler en bil. så jeg har også sendt lidt udfordringer ud
nu. Hvis andre tør udfordre, så er jeg med på
waltherlarsen snabela msn dot com

MVH
Simon Green Walther-Larsen

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 23-03-07 00:23

Simon Green Walther-Larsen wrote:

> Jeg står og mangler en bil. så jeg har også sendt lidt
> udfordringer ud nu. Hvis andre tør udfordre, så er jeg med på
> [...]

Jeg er da osse klar: lasse (at) skovsager punktum dk
--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 07:55

"Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> wrote in message

> Jeg er da osse klar: lasse (at) skovsager punktum dk
> --
> Lasse Skovsager
> www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Udfordringer sendt til jer begge.