Centrallås
Fra : Tjeco

Dato : 19-03-07 20:05

Jeg har lige anskaffet mig en Ford Mondeo 1,8 CL fra 1994.
Den er forsynet med centrallås, men jeg kunne godt tænke mig en
fjernbetjening til at styre den med. Har søgt lidt på nettet, dog uden at
kunne finde de vises sten. Er der nogen her der ved om centrallåsen er stel
eller + styret? Kan jeg evt. købe den billige hos Haral Nyborg, og så blot
montere styringen over på? Den behøver ikke kunne blinke og tude - der gør
dog ikke noget hvis muligheden er der.

Gode forslag modtages med tak.

Mvh.
Keld

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-07 20:08

Tjeco wrote:
> [...]
> hos Haral Nyborg, og så blot montere styringen over på? Den behøver
> ikke kunne blinke og tude - der gør dog ikke noget hvis muligheden er

Så har du ikke søgt særlig godt...
Du skal blot ca. 1 md tilbage i denne gruppe for at finde:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil/tree/browse_frm/thread/e203f67d2e452f1/4630de22bb8c7b5b?rnum=1&q=mondeo+centrall%C3%A5s+fruergaard&_done=%2Fgroup%2Fdk.fritid.bil%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fe203f67d2e452f1%2Fc9fb4be364441401%3Flnk%3Dst%26q%3Dmondeo%2Bcentrall%25C3%25A5s%2Bfruergaard%26rnum%3D2%26#doc_c9fb4be364441401

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-03-07 23:33

Tjeco skrev:

> Kan jeg evt. købe den billige
> hos Haral Nyborg, og så blot montere styringen over på?

Har jeg lige gjort på min kones Carina.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd