Læder
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-07 18:43

Hej...

Jeg skal nok have ny læderkabine i min supra, men hvad må jeg give for 2
forsæder, bagsæde, 2 dørbeklædninger og 2 "dør"beklædninger bagi (der hvor
der ikke er en dør)?

Fra : Henning

Dato : 19-03-07 19:34

On Mon, 19 Mar 2007 18:42:58 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

> [...]
>forsæder, bagsæde, 2 dørbeklædninger og 2 "dør"beklædninger bagi (der hvor

Ifølge en artikel i Berlingeren i går - ca. 25.000,- for en mellembil.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-03-07 20:11

meddelelse news:45fecba3$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> forsæder, bagsæde, 2 dørbeklædninger og 2 "dør"beklædninger bagi (der hvor

Jeg ville nok gøre som Tom og kigge på ebay.
2.400 for en komplet kabine til Mondeo er ikke dyrt IMO.
Om de findes i det prisleje til din ved jeg dog intet om.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 21:54

> Jeg skal nok have ny læderkabine i min supra, men hvad må jeg give for 2
> forsæder, bagsæde, 2 dørbeklædninger og 2 "dør"beklædninger bagi (der hvor
> der ikke er en dør)?

Herhjemme minimum 15K.. hehe har lige bestilt en i hvid til mit
cabrioprojekt, i ægtelæder, ikke kunstlæder crap her tak.. pris 700euro..

Mvh
Morten

Fra : RP

Dato : 19-03-07 23:01

> Herhjemme minimum 15K.. hehe har lige bestilt en i hvid til mit
> cabrioprojekt, i ægtelæder, ikke kunstlæder crap her tak.. pris 700euro..

Må man spørge hvorhenne?

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 00:11

> Herhjemme minimum 15K.. hehe har lige bestilt en i hvid til mit
> cabrioprojekt, i ægtelæder, ikke kunstlæder crap her tak.. pris 700euro..

Må man spørge hvorhenne?

Ja da men han laver kun til VW, så med mindre du har en vw så er det ikke
til nogen nytte

Men kig på ebay

Mvh
Morten