el i bil...
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 05:55

Hej jeg skal lang om længe til at montere min alarm og skal bruge noget
ledning... jeg har noget 0,75 liggende i kælderen kan det bruges elle skal
det være størrer???

Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-07 06:26

anders wrote:
> Hej jeg skal lang om længe til at montere min alarm og skal bruge
> noget ledning... jeg har noget 0,75 liggende i kælderen kan det
> bruges elle skal det være størrer???

Kommer an på hvor meget strøm de skal trække...

Fra : F.Syndergaard

Dato : 19-03-07 11:07

Hej.

Når du nu stiller dette spørgsmål er der kun een ting at sige: Lad være. Gå
til een der har forstand på at installere den slags.
--
MVH.
Finni

Fra : Jimmy_K

Dato : 19-03-07 17:40

F.Syndergaard wrote:
> Når du nu stiller dette spørgsmål er der kun een ting at sige: Lad være.
> Gå til een der har forstand på at installere den slags.

Det var da en kedelig indstilling. Er dette ikke en gruppe for "gør det
selv" folket ?

anders wrote:
> Hej jeg skal lang om længe til at montere min alarm og skal bruge
> noget ledning... jeg har noget 0,75 liggende i kælderen kan det
> bruges elle skal det være størrer???

Kan man ikke få en Haynes manual der omhandler den slags....?

Mvh
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 18:52

Jimmy_K
> Kan man ikke få en Haynes manual der omhandler den slags....?

det ved jeg ikke om man kan?!?! har før installeret en alarm men der var
ledningerne lange nok... ang spørgsmål om hvor meget strøm 12V jeg har noget
1,5mm til + og - men til de andre ledninger håber jeg, jeg kan bruge 0,75
da jeg har så meget og da de ledning der sidder på alarmen ikke er
tykkere...

Anders