Montering af autoradio
Fra : Patrick

Dato : 18-03-07 20:34

Hej,

Skal til og købe denne:
http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=10450&menuGuid=5387&subMenuguid=6086

Der står indbygget ISO stik, hvad skal dette betyde?
Min gamle bilradio blev stjålet, og ledningerne blev klippet over.. Så
hvordan skal jeg montere det?

Og hvad lige med højtalerne? Til radioen også tilpasses efter disse?

Det er en golf 2..

Håber i kan hjælpe lidt.
På forhånd tak.

Mvh
Patrick

Patrick

Fra : alexbo

Dato : 18-03-07 20:46

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev

> Der står indbygget ISO stik, hvad skal dette betyde?
> Min gamle bilradio blev stjålet, og ledningerne blev klippet over.. Så
> hvordan skal jeg montere det?

ISO (International Standards Organization) er en standard, hvis din bil
havde
ISO stik ville du kunne montere radioen ved at bare at sætte stikkene på.

Det har den ikke, så sammen med radion køber du en mellemledning, den har
ISO i radioenden og ingenting i den anden ende, den skal du så samle med
dine løse ledninger.

På thansens side kan du se sådan et stik 43799
http://www.thansen.dk/products.asp?c=838729624&n=1200267214

Og her kan du se hvordan forbindelserne skal sidde.
http://www.iso.schimkat.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 19-03-07 22:26

> Der står indbygget ISO stik, hvad skal dette betyde?
> Min gamle bilradio blev stjålet, og ledningerne blev klippet over.. Så
> hvordan skal jeg montere det?

Bor du i Nordjylland kan du kigge forbi mig, så skal jeg nok gøre det for
dig, for ½ liter cola :)

Troels

Fra : Patrick

Dato : 20-03-07 19:57