Cabrio Projekt update (med billede)
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 20:12

Ja endnu en uge er gået, og jeg har fundet et sted jeg kan få fyldt min co2
flaske op billigt, alt for dejligt, specielt når den nu lige skulle løbe tom
midt i det hele.. hehe

Ting jeg har nået i denne uge:
Afmontere bagrude.
Påsevjse den nye kaleche skinde bagpå (den gamle er skåret af, vil ikke
reppe).
Ordne en lille rust revne i forpanel oppe ved dørkanten.
Kittet kaleche skinden.
Svejse hul i reservehjuls brønd.
Svejse småhuller i siderne. (det er listekanten skom skal spartles væk, og
derfor skal listehullerne lukkes..)
Afmonteret bagbremserne, så der er klar til de nye kan komme på.
Undervogns beskyttet, med biturmen baseret undervognssnask på alm undervogn,
og med det fiberforstærkede i alle 4 skærmkasser, det er nemt nok, men for
satan et svineri, i kan se resultatet her:
http://starchild.dk/efterundervognsbehandling.JPG

Hehe, det ver IKKE nemt at få af

Ting der er købt:
Ny benz tank.
og mange liter undervogns snask..

Nu er jeg ved at være lidt tidspresset, men jeg håber jeg kan nå det hele,
alle de ting hvor man tænker, det tager lige 3 min, de tager som regel
hurtigt 2-3timer at lave..

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-03-07 21:48

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> undervogn, og med det fiberforstærkede i alle 4 skærmkasser, det er nemt
> nok, men for satan et svineri, i kan se resultatet her:

Keep up the good work.

> Hehe, det ver IKKE nemt at få af

Du skulle have ladet det være, så du ikke rustede op

Husk de 3 T'er:
Ting
Tager
Tid

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 21:53

det er nemt

> Keep up the good work.

Den bil kan ikke ruste i de næste 10 år, ikke sådan som den er kittet og
rustbeskyttet..
Jeg har også sprøjtet nogle hulrum, men kun brugt en liter, så jeg bruger en
liter til, og giver det hele en ekstra gang, og så skal panelerne ha med
noget mere hårdføre, men det bliver næste uge.. tirsdag tror jeg, fordi
mandag skal jeg spartle, det glæder jeg mig til..

> Du skulle have ladet det være, så du ikke rustede op

Haha ja måske, men mon ikke det ville tæver ud i sengetøjet

> Husk de 3 T'er:
> Ting
> Tager
> Tid

Hehe ja, men jeg bliver nok nød til at kaste mere tid efter den, selv om jeg
synes at jeg er mere ved bilen end i lejligheden.. :o/

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 18-03-07 17:16

> http://starchild.dk/efterundervognsbehandling.JPG
>
> Hehe, det ver IKKE nemt at få af

Hold da kæft hvor blev jeg forskrækket da jeg klikkede på det link :)
Havde regnet med at se noget af bilen.
Gør ikke det igen uden advarsel, tak :þ

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 23:02

> Hold da kæft hvor blev jeg forskrækket da jeg klikkede på det link :)
> Havde regnet med at se noget af bilen.
> Gør ikke det igen uden advarsel, tak :þ

hehe jamen resten at undervognssnasket sidder på bilen

Mvh
Morten