Benzinfyr, Eberspächer B5W
Fra : Lars

Dato : 15-03-07 21:21

Jeg har et benzinfyr, et Eberspächer B5W, årgang 87-89 som jeg skal have
monteret i en bil, men mangler lidt information vedr. fyret.
Er der nogle der ved hvor man kan finde oplysninger om fyret ?, f.eks.
monteringvejledning, el-diagram, brugsanvisning , principskitse osv.

Håber der nogle der kan hjælpe.

MVH
Lars Birk Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-03-07 06:25

Lars wrote:
> [...]
> Er der nogle der ved hvor man kan finde oplysninger om fyret ?, f.eks.
> monteringvejledning, el-diagram, brugsanvisning , principskitse osv.

Noget af det kan du finde her hos Webasto:
http://ww2.webasto.de/cgi-bin/webgla/tp_wahl1.pl?d,631WMPR]Webasto%20im%20Ford[/url

Fra : pedder

Dato : 17-03-07 21:23

http://www.seatronic.no/manualer/eberspacher.htm