luftfilter/automatgear
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 15-03-07 19:54

Audi A6 med nulstillet luftspjæld har medført dårligt gearskifte.
Kan det ha noget at gøre med adaptive /intilligent gearkasse?
Jeg er lost

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 07:45

> Audi A6 med nulstillet luftspjæld har medført dårligt gearskifte.
> Kan det ha noget at gøre med adaptive /intilligent gearkasse?
> Jeg er lost

Hvorfor sætter du ikke en vagcom på den?? jeg forstår ikke folk der har en
bil med odb-II som gætter sig frem til fejlene.. jeg ville ønske mine biler
havde odb-II...

Mvh
Morten

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 17-03-07 10:27

Jeg ved ikke noget om biler, og da slet ikke vagcom..er det godt
og hvad koster sådean en fætter

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 15:40

> Jeg ved ikke noget om biler, og da slet ikke vagcom..er det godt
> og hvad koster sådean en fætter

ok hvis du intet ved, så ville jeg nok køre den ud til audi, så sætter de
deres vagcom på, og så kan de med det samme se hvad fejl din computer
melder..

Mvh
Morten

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 17-03-07 16:35

Tak for hjælpen .det var også en mindre mekaniker jeg havde ved