Nanocover
Fra : Tom

Dato : 14-03-07 21:36

Hey

Nogen som har prøvet Nanocover produkterne til biler?

Ville gerne høre fra nogen som HAR prøvet det, hvad Jeres mening
er.....helst en OBJEKTIV vurdering og ikke bare at det er godt fordi du har
købt det

--
Tom

Fra : Lars [6710]

Dato : 14-03-07 21:58

Tom skrev:
> [...]
>
> Ville gerne høre fra nogen som HAR prøvet det, hvad Jeres mening
> er.....helst en OBJEKTIV vurdering og ikke bare at det er godt fordi du har

Hej

Jeg har købt en flaske og har imprægneret stofbettrækket i min nye bil....
har ladet det tørre ved varme i et døgns tid, og vandet perler fint af....
Om det så afviser det mere kriminelle aner jeg ikke før ulykken er sket,
men jeg lever i håbet

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 15-03-07 08:57

On 14 Mar., 21:57, "Lars [6710]" <l...@hoerXXXXlyck.dk> wrote:
> [...]
> Om det så afviser det mere kriminelle aner jeg ikke før ulykken er sket,

Det var ellers ikke overbevisende på TV

Benny

Fra : Lars [6710]

Dato : 15-03-07 22:23