lidt ot: en fødselsgave fra dk.fritid.bil?
Fra : Dak

Dato : 13-03-07 21:38

Vil bare gøre opmærksom på at jeg snart har fødselsdag, så i kan godt
begynde at spare op.

http://www.exprise.dk/shop/formel-1-koer-415p.html

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-03-07 00:23

On Tue, 13 Mar 2007 21:37:41 +0100 "Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk>
sent the following smoke signals:

>Vil bare gøre opmærksom på at jeg snart har fødselsdag, så i kan godt
>begynde at spare op.
>
>http://www.exprise.dk/shop/formel-1-koer-415p.html

Hva' fa'n...har de ingen Ferrarier?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Møller

Dato : 14-03-07 16:34

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Tue, 13 Mar 2007 21:37:41 +0100 "Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk>
> sent the following smoke signals:

kun 16.000,- med en selvrisiko på 30.000,- det er jo et fund for de penge
)

Møller

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-03-07 16:58

"Møller" <post.spam@ok.dk> writes:

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> kun 16.000,- med en selvrisiko på 30.000,- det er jo et fund for de penge
> )

Det' for fattigrøve i forhold til et par af deres andre tilbud:

http://www.exprise.dk/shop/v-i-p-5c1.html

Fra : BJ

Dato : 14-03-07 17:00

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det' for fattigrøve i forhold til et par af deres andre tilbud:
>
> http://www.exprise.dk/shop/v-i-p-5c1.html

Sikke et held, der kan betales med Dankort.

Så behøver man ikke finde de sorte frem.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 18:35

Du køber da bare denne

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230099839813#description

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : BJ

Dato : 14-03-07 18:39

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du køber da bare denne
>
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230099839813#description

Nope, sælger accepterer ikke betaling via PayPal.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Tom

Dato : 14-03-07 18:44

> "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nope, sælger accepterer ikke betaling via PayPal.

Jeg ville bare overføre beløbet til sælgers konto, så stort ville tabet
heller ikke være hvis noget skulle gå galt

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 14-03-07 18:46

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg ville bare overføre beløbet til sælgers konto, så stort ville tabet
> heller ikke være hvis noget skulle gå galt

O.k., jeg er tilhænger af de moderne betalingsformer, så potten/potterne er
dine.

Bortset fra det, du skal nok lige vente lidt, dollaren skal ned i nærheden
af 5 kr.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 14-03-07 21:38

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> O.k., jeg er tilhænger af de moderne betalingsformer, så potten/potterne

Det kan jeg godt forstå, en af mine venner mistede ca. 10.000,- ved second
chance på "eBay" det lignede til fuldkommenhed, men var spoof, da sælger
ville have betaling via Western Union. ;-(
betalte, og så aldrig varen eller hørte mere fra "sælger"

Jeg havde det i JP for ca. et år siden.

Så jeg tror lige jeg tager en snak med naboen, brormand i udlandet har lige
været forbi i en nyindkøbt GT3-RS i orange, den skal vel køres ordentlig
til, jeg tager gerne en tur ned til Nürburgring.
Selv kører han rundt i et bovlam engelsk rovdyr: S-type R-udgave. Den kører
da udmærket, men er lidt stor, passer nok til BJ

Møller

Fra : BJ

Dato : 14-03-07 22:00

"Møller" <eam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Selv kører han rundt i et bovlam engelsk rovdyr: S-type R-udgave. Den
> kører
> da udmærket, men er lidt stor, passer nok til BJ

Jeg nøjes med min gamle S80 T6..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : TheTransporter

Dato : 15-03-07 04:18

On Wed, 14 Mar 2007 21:38:17 +0100, "Møller" <eam@get2net.dk> wrote:

> [...]
>ville have betaling via Western Union. ;-(
>betalte, og så aldrig varen eller hørte mere fra "sælger"

Tror at jeg ville møde op personligt med en bankgaranti og en
transferordre hvis at jeg skulle ligge 1,3M USD. Ville sq ikke stole
på dankort eller andet. Ville også foretrække at være til stæde under
lastningen af de 2 biler+udstyr for at sikre mig at noget af det ikke
gik i stykker.
Mvh
TheTransporter
Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Møller

Dato : 14-03-07 21:26

> [...]
>
> KLIP

> Sikke et held, der kan betales med Dankort.
>
> Så behøver man ikke finde de sorte frem.

Nop.

Men har du ikke nogle i en sort papæske du kan bruge

Møller

Fra : BJ

Dato : 14-03-07 21:59

"Møller" <eam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men har du ikke nogle i en sort papæske du kan bruge

Ja da, jeg nogle kobbermønter fra den gang far var dreng..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 14-03-07 22:39

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Møller" <eam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Ja da, jeg nogle kobbermønter fra den gang far var dreng..

Und ich habe Eine Milliard Mark, en seddel med rødt stempel fra den store
inflation i germanerriget.
reg nr.: 52F.457238

Hvad mon den er værd i ?.: 0,005? (den er lidt krøllet)

Møller