EA_HS 19179
Cortina01 14584
geu 12469
Videopolitiet 8:11 2007
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-07 21:02

Hvordan skal man forholde sig over for et udrykningskøretøj?

Hvordan fanger politiet en biltyv?

Hvordan blev video-bilerne udviklet?

Der er gensyn med en masse gamle bekendskaber, kendt fra messer m.v. Hvem
husker f.eks. ikke den fulde knallerist, som nær havde malet fronten på en
modkørende lastbil rødt? Eller bilen med en trailer under en stor stak
tromler? Og de klassiske branderter, der bevæger sig rundt pr. gåben og pr.
cykel.

Jens C. mener selv han er for firkantet til de sjove optagelser - men mener
alligevel et par minutter senere at han får ideer til sjove optagelser :)

Tegngivning er en utrolig vigtig ting, når et udrykningskøretøj nærmer sig.
Det viser føreren af udrykningskøretøjet hvad den "civile" bil har tænkt sig
at gøre.

Vi følger et udrykningskøretøj gennem en rimelig smal gade. Godt jeg ikke
har ansvaret for den kørsel :)

Til sidst vises biljagt på Toyota kassevogn, som ender med at køre sig selv
i sænk på motorvejen.
--
Per, Esbjerg

Fra : Kent

Dato : 13-03-07 21:16

> [...]
> har ansvaret for den kørsel :)
>
> Til sidst vises biljagt på Toyota kassevogn, som ender med at køre sig

Hvad snakker du egentlig om????????

Fra : Brian

Dato : 13-03-07 21:23

Kent wrote:

> Hvad snakker du egentlig om????????

Emnelinien siger det vel, man Per glemte denne lille ting:
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=350237&r=1

/Brian

Fra : Kent

Dato : 13-03-07 21:46

> Emnelinien siger det vel, man Per glemte denne lille ting:
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=350237&r=1
>
> /Brian

Så er jeg med - efter dit link.

Kent.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-03-07 00:01

> Til sidst vises biljagt på Toyota kassevogn, som ender med at køre sig
> selv i sænk på motorvejen.

Den er godt nok efter (danske forhold?) vild biljagten. Håber føreren fik en
lang straf!?

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 20-03-07 12:32

> Den er godt nok efter (danske forhold?) vild biljagten. Håber føreren fik
> en lang straf!?

Tja, cadeau til biltyven, på trods af at han kører en GAMMEL Toyota Hilux
Pickup formår han faktisk at holde politiet bag sig ;)

Jeg tror han fik en bøde på 500 kr., og så var det dét. Straffene for
trafikforseelser i DK har været alt for "slatne" hidtil.

Troels

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-03-07 13:57

On 20 Mar., 12:32, "Troels Plougmann-Olsen" <blal...@defekt.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg tror han fik en bøde på 500 kr., og så var det dét. Straffene for
> trafikforseelser i DK har været alt for "slatne" hidtil.

Mon ikke han har fået et klip i kortet for hensynsløs kørsel ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-03-07 14:35

Christian B. Andresen wrote:
> Mon ikke han har fået et klip i kortet for hensynsløs kørsel ?

Nah - det brugte man ikke i 1992

> --
> Christian.....MSN: spørg...
> http://www.yee-haw.dk
> Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
> hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.

Din signaturadskiller mangler en " "

--
^ sådan her
vh

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-03-07 14:57

On 20 Mar., 14:34, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Nah - det brugte man ikke i 1992

OK
Jeg har ikke set klippet, kommenterede bare ud fra indlæggene.

Mange tak.
Bedre nu ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-03-07 00:03

Christian B. Andresen skrev:

> Bedre nu ?

Perfekt!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd
Emma Gad - gider du?

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-03-07 08:06

Christian B. Andresen wrote:
> [...]
> http://www.yee-haw.dk
> Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
> hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.

Næh. Thunderbird fjerner signaturer ved svar - og din er her endnu. Har
du "streg streg mellemrum linieskift"?

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-03-07 09:25

On 21 Mar., 08:06, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Næh. Thunderbird fjerner signaturer ved svar - og din er her endnu. Har
> du "streg streg mellemrum linieskift"?

Ja: mit script program udfører:
ScrollLock::
SetKeyDelay,-1,-1
Send -- {enter}
Send Christian.....MSN: spørg...{enter}
Send http://www.yee-haw.dk{enter}
Send Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,{enter}
Send hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.
<return>

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-03-07 09:39

> [...]

Send http://www.yee-haw.dk{enter}
Send Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,{enter}
Send hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.

Der er ikke space efter de 2 streger.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i