Såsgudda¤%&¤&%&¤&!!!
Fra : Otto J.

Dato : 13-03-07 15:18

Er der noget bedre end at gå ud af døren om morgenen, glæde sig over det
fantastiske forårsvejr, gå fløjtende i højt humør hen til bilen og finde ud
af at én eller anden fuld idiot har sparket en kæmpebule i éns sidedør?

Find selv på bandeord herfra. Uanset hvad du kan komme op med, så brugte jeg
dem i går. Men tak til naboen for at ringe til panserne, bare synd
signalementet ikke gav noget brugbart. Reparationsprisen følger naturligvis
den klassiske formel: Reparationspris = Selvrisiko - 2,50,-...

Mvh Otto

Fra : Jakob

Dato : 13-03-07 15:26

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> signalementet ikke gav noget brugbart. Reparationsprisen følger
> naturligvis den klassiske formel: Reparationspris = Selvrisiko - 2,50,-...

Ja, det er bare surt. Parkerede min bil i Aalborg og var væk i max en halv
time. Da jeg kom tilbage var bilen ridset med en nøgle over det hele.
Uheldigvis havde jeg ikke fået oprettet kasko da det skete. :(

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-03-07 16:09

On Tue, 13 Mar 2007 15:17:38 +0100 "Otto J." <hifiotto@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

> [...]
>af at én eller anden fuld idiot har sparket en kæmpebule i éns sidedør?

Registrer den som firmavogn, så kan den næste skade vel trækkes fra i
regnskabet under driftsomkostninger...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Otto J.

Dato : 13-03-07 18:05

> Registrer den som firmavogn, så kan den næste skade vel trækkes fra i
> regnskabet under driftsomkostninger...

Hey, du siger noget - det kan vist gøres med tilbagevirkende kraft når der
skal laves regnskab... Derfor har jeg stadig lyst til at klappe idioten
et par på hovedet...

(...hvis ikke det var fordi signalementet lyder på en mand på 2 meter og 130
kg...)

Mvh. Otto

Fra : Claus Fabritius

Dato : 14-03-07 08:03

> Hey, du siger noget - det kan vist gøres med tilbagevirkende kraft når der
> skal laves regnskab... Derfor har jeg stadig lyst til at klappe
> idioten et par på hovedet...

Husk lige at medregne skat af fri bil, hvis du benytter dig af Jensens idé
:)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Otto J.

Dato : 14-03-07 22:58

> Husk lige at medregne skat af fri bil, hvis du benytter dig af Jensens idé
> :)

Det får revisoren lov til at regne på...

Mvh. Otto

Fra : spamsen

Dato : 15-03-07 15:36

"Otto J." wrote in message

> Hey, du siger noget - det kan vist gøres med
> tilbagevirkende kraft når der skal laves regnskab...
> Derfor har jeg stadig lyst til at klappe idioten et par
> på hovedet...
forståeligt...

> (...hvis ikke det var fordi signalementet lyder på en
> mand på 2 meter og 130 kg...)
men det var IKKE mig :)
(men ja pænt idioti at lave sådan noget)

--
vh.
Flemming