Når vi keder os på jobbet.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-03-07 22:31

For et stykke tid siden var vi 3 biler der skulle til London.

Den ene chauffør havde aldrig været derovre før.

Ham fik vi lige en kollegial samtale med på færgen.

Han fik læst og påskrevet om venstrekørsel, rundkørsler, lasteramper
der vender forkert og hele molevitten.

For lige at runde af, fortalte vi ham også, at der lugtede fælt
derovre, fordi de ikke var så langt fremme med forureningsbekæmpelsen.

Det skyldtes til dels, at vi to "gamle" havde konfiskeret et par
ansjos-fileter fra tag-selv-bordet, og fået dem anbragt bag
pollenfiltret i den unge mands lastbil.

Det varmede os om hjertet, at delikventen ikke brokkede sig over
noget, før vi var et godt stykke oppe i Holland på hjemturen.

Vi kan godt li' når de unge mennesker hører efter hvad man siger.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars [6710]

Dato : 12-03-07 22:57

Folmer Rasmussen skrev:

> Det skyldtes til dels, at vi to "gamle" havde konfiskeret et par
> ansjos-fileter fra tag-selv-bordet, og fået dem anbragt bag
> pollenfiltret i den unge mands lastbil.

Det er sq go' Værksteds humor

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Jubii

Dato : 12-03-07 23:12

Folmer Rasmussen formulerede:
> For et stykke tid siden var vi 3 biler der skulle til London.

Sniffer du ik for møj diesel os, eller er du
bare født lidt meget selvglad

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-03-07 09:18

On Mon, 12 Mar 2007 23:12:14 +0100, "Jubii"
<hostmaster@easywebhost.org> wrote:

>Folmer Rasmussen formulerede:
>
>Sniffer du ik for møj diesel os, eller er du
>bare født lidt meget selvglad

>--

Hvis du synes det er sådan det hænger sammen, så er det i orden med
mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 12-03-07 23:50

> Han fik læst og påskrevet om venstrekørsel, rundkørsler, lasteramper
> der vender forkert og hele molevitten.

Den mest forvirrende oplevelse jeg nogensinde har haft var, da jeg jeg kom
fra Dunkirk til Ramsgate engang i begyndelsen af 90´erne. De var ved at lave
tunnelen og alle motorvejene omkring den, så det jeg landede i, i min fuckd
up Cherry, var en grusgrav med plastickegler, hvor der var venstrekørsel..
Hu... det var sgutte helt nemt.

Martin