Nøgle væk til Thule skiboks - hjælp
Fra : Jesper Larsen

Dato : 12-03-07 00:27

Hvad gør man når man har smidt den eneste udlevere nøgle væk til sin Thule
skiboks? Skal den bores ud og smides væk eller kan man bestille en ekstra
nøgle eller andre løsningsforslag.

Mvh

Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-03-07 06:30

Jesper Larsen skriver:

> Hvad gør man når man har smidt den eneste udlevere nøgle væk til sin Thule
> skiboks? Skal den bores ud og smides væk eller kan man bestille en ekstra
> nøgle eller andre løsningsforslag.

Man henvender sig i den butik, hvor man købte boksen, de kan skaffe en
nøgle.

Jeg har en kammerat der har haft gjort det samme.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Galaxy

Dato : 12-03-07 07:43

Der stod et nummer på nøglen... Det nummer vil hjælpe butikken meget....

lars

Fra : Kjeld

Dato : 12-03-07 11:49

Du ringer her til ,og på låssesylenderen står et nr.
http://www.bylow.dk/bylowweb/

--
Hilsen Kjeld
www.Bilsynspriser.DK

Fra : Jesper Larsen

Dato : 14-03-07 09:32

Jeg har kigget på låsen og udefra kan jeg ikke se det nummer.

Er det smarteste så at få den dirket op af en låsesmed og så se nummeret og
så besille en ny nøgle?

Mvh

Jesper

Fra : Jesper Larsen

Dato : 12-03-07 23:15

mange ak for hjælpen

- øv troede ellers jeg kunne få lidt sjov med boremaskinen

Fra : Jubii

Dato : 12-03-07 23:26

Jesper Larsen formulerede:
> mange ak for hjælpen
>
> - øv troede ellers jeg kunne få lidt sjov med boremaskinen

Vent så kommer der nok en polak og
vupti så er problemet løst

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-03-07 08:06

Jubii wrote:
> Jesper Larsen formulerede:

> Vent så kommer der nok en polak og
> vupti så er problemet løst

Generaliseringer er altid bedst når de er racistiske. Herlig humor du
har dér.

--
vh
Torben