Historier fra det virkelige liv
Fra : Dan

Dato : 11-03-07 21:37

Historie fra det virkelige liv 1:

Jeg bliver fragtet rundt i midtbyen af en kollega og vi triller lige så
stille i hans godt brugte øse. Mens han snakker, kigger han lige på mig og
BUM vi triller med 20 km/t op i en stor skinnende Volvo stationcar, 3 dage
gammel. Efter at vi sunder os efter chokket stiger vi ud af bilen og ejeren
er egentlig flink nok , især fordi der ikke er nogen mærker på hans nye
vogn.

Historie fra det virkelig liv 2:

Jeg triller selv på samme gade, samme sted lige i dag...solskin, forår i
luften og kvindelig cyklist der trækker jernhesten i højre side. Jeg kigger
på hende i et sølle sekund og bremser derefter hårdt op for ikke at ramme
bagenden på den forankørende. Men det var tæt på. Den gade snævrer faktisk
ind på det der sted og jeg har nu lært at holde øjnene åbne og rettet mod
kørebanen her.

Historie fra det virkelige liv 3:

(Den har jeg fået fortalt og det er ikke en joke): En bilist kigger på en
flot pige og rammer op i den forankørende. Ud stiger en stor, skaldet,
tatoveret muskelbundt og begiver sig i retning af bilisten, der nu knuger
rattet og spekulerer på sin umiddelbare fremtid. Brødet læner sig ind i
sidevinduet og siger til ham:

"Så hun ikke bare skidegodt ud?"

Dan

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-03-07 22:12

On Sun, 11 Mar 2007 21:37:27 +0100, "Dan" <no@spam.thankyou.com>
wrote:

> [...]
>tatoveret muskelbundt og begiver sig i retning af bilisten, der nu knuger
>rattet og spekulerer på sin umiddelbare fremtid. Brødet læner sig ind i

Ja, de kvinder.

For mange år siden, da jeg kørte taxi, stod vi nogen stykker ude i
Kastrup Lufthavn og byttede løgnehistorier, da en stewardesse fra
Sterling kom gående forbi.

Da flokken syntes at hun var kommet udenfor hørevidde, var der én som
sagde:

Hun skulle godt nok have en masse t*ssem*nd.

Så vender konen sig s'gu om, smiler, og siger:

Det får hun sandelig osse.

Vi var nogen stykker der fik voldsomt travlt med vinduespudsning, og
hvad vi ellers lige kunne finde på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-03-07 19:02

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
> sagde:
>
> Hun skulle godt nok have en masse t*ssem*nd.
>
> Så vender konen sig s'gu om, smiler, og siger:

Hehe, mindre mig om da vi for efterhånden mange år siden, var på
studietur til Frankrig.

I Paris' Metro sidder vi en flok kåde unge mænd, og kigger på de dejlige
franske frøkener.

Overfor os sidder en af de rigtig søde af slagsen, og den får ikke for
lidt, på dansk, med hvad man kunne gøre med sådan en parisisk lille model.

Da frøkenen skal af på sin station, vender hun sig om i døren og siger
"Så må I drenge have en fortsat god dag" på klingende dansk...

Damn, vi var nogle stykker der blev lidt rødmossede :)

Lars B

Fra : Allan F

Dato : 14-03-07 01:56

> Ja, de kvinder.
>
> For mange år siden, da jeg kørte taxi, stod vi nogen stykker ude i
> Kastrup Lufthavn og byttede løgnehistorier, da en stewardesse fra
> Sterling kom gående forbi.

Jeg kører også taxi. Jeg kørte med en håndfuld japanere, fra den lokale
banegård til et stort hotel. De tre af dem sagde ikke noget men grinte bare.
Den fjerde sagde en hel masse (og jeg fattede ikke en lyd!), men jeg fik det
indtryk, at det var mig, der var emnet. Men jeg fik ham, gjorde jeg. Da jeg
havde sat deres kufferter foran hotellet, sagde de noget mere japansk, og
jeg svarede "Domo Arigato" (betyder 'mange tak' - man har vel set Shogun).
Det havde den effekt, at tre japanere grinte meget højt, og en enkelt
japaner blev meget mærkelig at se på.

En anden tur, med et par danske fyre. De fik øje på en køn pige på fortovet
lige ved siden af bilen. Hun havde front mod bilen, da vi holdt for rødt
lys. Den ene kunde kommenterede, at hun nok kunne bruges - især hvis hun fik
en plastik-operation. Jeg kiggede derover, og kommenterede, at jeg genkendte
hende som en fast kunde fra en forening for hørehæmmede. Fyren blev så rød i
hovedet - "Tænk hvis hun kan mundaflæsning".

Jeg havde aldrig set hende før, selvfølgelig.

Jeg har mange mange af den slags øjeblikke.

Allan F

Fra : -=JF=- priv

Dato : 12-03-07 00:17

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i meddelelsen

Historie fra det virkelige liv 4:

Kommer kørende ad Fasanvej i Kbh. Vi kører en række biler med omkring 20 i
timen og har gjort det et minuts tid da det går op for mig at venstre
vejbane er fri.
Kigger i bakspejlet - fri bane.
Kigger i sidespejlet - fri bane.
Kigger frem - bare for med selvsyn at se hvordan det ser ud når man banker
op i formanden der nu holder stille :-/

Jeg har vel haft øjnene væk fra forruden et sekund eller to - og bang.

Hans gamle spand af en taunus havde ikke lidt overlast.
Min Volvo 164E (ja - det er nogle år siden havde smadret begge tågelys,
knækket grillen og punkteret køleren.

Mvh John

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-03-07 20:20

-=JF=- priv wrote:

> Hans gamle spand af en taunus havde ikke lidt overlast.
> Min Volvo 164E (ja - det er nogle år siden havde smadret begge
> tågelys, knækket grillen og punkteret køleren.

Tjah - en kammerats far var taxichauffør i en Volvo. Den totalskadede en
anden kammerats mascot med forlygten

--
vh
Torben

Fra : -=JF=- priv

Dato : 12-03-07 21:09

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tjah - en kammerats far var taxichauffør i en Volvo. Den totalskadede en
> anden kammerats mascot med forlygten

Han må have ramt med et 'stift hjørne'

Da jeg kørte vognen til pladesmeden snakkede vi om skaden, og jeg undrede
mig højlydt over at så lille et bump kunne give så store skader på så stor
en bil.
Jeg fik at vide at det var helt normalt for Volvo der havde rigtigt
effektive deformationszoner.

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-03-07 07:43

-=JF=- priv wrote:
> [...]
> på så stor en bil.
> Jeg fik at vide at det var helt normalt for Volvo der havde rigtigt

En totalskade er jo bare når det ikke kan betale sig at reparere - jeg
gætter på at Mascottens værdi ikke kunne bære så meget som en
forskærmsudskiftning (den svejses på). Men historien er god

--
vh
Torben