Recaro stue :o)
Fra : Tom

Dato : 11-03-07 14:07

Jubii, jeg vandt en recaro læderstue på ebay.
Nu håber jeg at sælgeren ikke fortryder, jeg fik dem temmelig billig.

Komplet Recaro til både for og bag samt sidepaneler, så mangler efterhånden
kun motoren at blive konverteret

--
Tom
Mondeo

Fra : Martin Bak

Dato : 11-03-07 14:17

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Jubii, jeg vandt en recaro læderstue på ebay.
> Nu håber jeg at sælgeren ikke fortryder, jeg fik dem temmelig billig.

Kan sælger det?

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 14:40

link, lad os dog se den

Fra : Tom

Dato : 11-03-07 14:45

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i en meddelelse
> link, lad os dog se den

Sidste billede

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 16:20

> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=585
> Sidste billede

Den er sq da lækker, tillykke, hvad måtte du bøde, og skal du selv hente
den?

Mvh
Morten

Fra : Tom

Dato : 11-03-07 19:30

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Den er sq da lækker, tillykke, hvad måtte du bøde, og skal du selv hente
> den?

Jeg skal selv hente hele stuen i Hamborg. Skal kun give 2300 Kr fur den
ganzen molewitten

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-03-07 20:13

On Sun, 11 Mar 2007 19:29:44 +0100, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg skal selv hente hele stuen i Hamborg. Skal kun give 2300 Kr fur den
>ganzen molewitten

>--

Det er sateme billigt. Og man sidder fantastisk i de møbler.

Tillykke med handelen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Tom

Dato : 11-03-07 20:15

> Det er sateme billigt. Og man sidder fantastisk i de møbler.
>
> Tillykke med handelen.

tak, tak, jeg havde jo selv fornøjelsen af at prøve dem i en st200 engang
sidste år

--
Tom,

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-03-07 20:21

On Sun, 11 Mar 2007 20:15:09 +0100, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>tak, tak, jeg havde jo selv fornøjelsen af at prøve dem i en st200 engang
>sidste år

>--

Nårh ja, jeg husker godt noget med en kort flirt med den ekvipage.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Fabritius

Dato : 11-03-07 16:49

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=585
> Sidste billede

Folk der ikke har en profil på bilgalleri kan med fordel bruge dette link:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=585&ipc=14100

Må man spørge om hvad den kostede?
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 07:23

> [...]
>
> Komplet Recaro til både for og bag samt sidepaneler, så mangler
> efterhånden kun motoren at blive konverteret

Min Sierra har Recaro ab fabrik...i civil udgave.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-03-07 09:23

> [...]

> Komplet Recaro til både for og bag samt sidepaneler, så mangler
> efterhånden kun motoren at blive konverteret

Så tror jeg det bliver nemmere at få dig til at konvertere.

Tillykke med udstyret.

PS. NTC på 2,7kohm@25°C ser ud til at være rigtig

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 15-03-07 23:56

> [...]
>
> Komplet Recaro til både for og bag samt sidepaneler, så mangler
> efterhånden kun motoren at blive konverteret

Huraaaa, så fik jeg recaro sæderne med hjem fra Hamborg.

1 stk Recaro førersæde med motor til justering og airbag
1 stk Recaro passagersæde og airbag
1 stk bagsæde Læder/stof
1 stk 2 delt bagryglæn læder/stof
1 stk 1 delt bagryglæn læder/stof
4 stk læder-sider til dørene
1 stk læder armlæn

Alt i A+ tilstand og passer lige over i min bil
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=001&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=110099154798&rd=1&rd=1

Hold da fast og så gav jeg kun 2.400 Kr for det hele. Sælgeren var godt nok
også ked af at han ikke fik mere for det.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-03-07 09:27

> [...]
> 4 stk læder-sider til dørene
> 1 stk læder armlæn
>
> Alt i A+ tilstand og passer lige over i min bil

Ser da godt ud.

> Hold da fast og så gav jeg kun 2.400 Kr for det hele. Sælgeren var godt
> nok også ked af at han ikke fik mere for det.

Forståeligt.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 10:20

Passer de lige over mht. beslag og 'plads' iøvrigt ??

Fra : Tom

Dato : 18-03-07 16:23

"Egue" <-> skrev i en meddelelse
> Passer de lige over mht. beslag og 'plads' iøvrigt ??

De forrste gjorde, men pokker for et arbejde ar få de bagerste til at passe.
Det er et helt andet låsesystem til de bagerste sæder så jeg har valgt at
flytte betrækket over på de eksisterende sæder.....jeg skal hilse og sige at
det heller ikke er noget let arbejde fordi stængerne i de bagerste
nakkestøtter har en anden afstand og derfor ikke passer i metalpladen i
sædet.

%"#¤%&%&%¤#T&"!#¤ hvor der er meget tilpasningsarbejde i det, det kan slet
ikke beskrives. Men nu er jeg ved at være færdig.

Det værste er dog selve sædet som er smallere i en ST200 så her skal sys et
nyt og større stykke læder i, mellem stoffet. Det skal dog nok blive godt,
men det var et større projekt end jeg lige regnede med.

Heldigvis gav det ingen knuder med de forreste sæder og airbag osv.

Æv og sidepladerne skulle jeg også bore huller i fordi der skulle laves
udtræk til rudehejset bagved, da min mondeo ikke har elektrisk hejs.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-03-07 21:48

> Æv og sidepladerne skulle jeg også bore huller i fordi der skulle laves
> udtræk til rudehejset bagved, da min mondeo ikke har elektrisk hejs.

Så ville jeg da godt nok hellere have monteret elruder i samme ombæring.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 18-03-07 22:02

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Så ville jeg da godt nok hellere have monteret elruder i samme ombæring.

Det er foran men bagved er det manuelt. Vi bruger det alligevel aldrig fordi
den har aircon

--
Tom

Fra : Tom

Dato : 18-03-07 22:03

> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er foran men bagved er det manuelt. Vi bruger det alligevel aldrig
> fordi den har aircon

Vi smider jo ikke McDonalds affaldet ud af vinduet

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-07 08:21

> Vi smider jo ikke McDonalds affaldet ud af vinduet

Et originalt monteret soltag klare i samme omgang småkvitteringer,
plast fra sugerør fra SUN-C æbledrikkene eks...
Der er et naturligt vakkum som virker helt fint som affalds-skakt.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 24-03-07 15:00

On Sat, 24 Mar 2007 08:21:02 +0100, "Egue" <-> wrote:

> [...]
>plast fra sugerør fra SUN-C æbledrikkene eks...
>Der er et naturligt vakkum som virker helt fint som affalds-skakt.

Og når bilen holder stille, kan man passende sende affaldet den anden
vej.....

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-07 10:03

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Og når bilen holder stille, kan man passende sende affaldet den anden
> vej.....

Sprækken er ganske lille, så jeg tror
bøvlet gør eventen uinteressant.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-03-07 00:34

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Det er foran men bagved er det manuelt. Vi bruger det alligevel aldrig
> fordi den har aircon

og mig der har overvejet at montere 2 el-ruder mere

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 19-03-07 16:46

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> og mig der har overvejet at montere 2 el-ruder mere

Du kan bare eftermontere AC så skal du aldrig mere åbne vinduerne, eneste
jeg lige kan komme på er hvis man lige skal stikke billetten ind ved
bomåbneren ved p-huse, så det bliver for mit vekommende kun 2-3 gange i
året.....og så lige til at tage vanddråber af vinduerne.

--
Tom

Fra : Tom

Dato : 25-03-07 17:35

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Jubii, jeg vandt en recaro læderstue på ebay.
> Nu håber jeg at sælgeren ikke fortryder, jeg fik dem temmelig billig.

Så er billederne blevet opdateret

Tom