Lastbilschauffører; Pas på hvem I tager me~
Fra : Martin Bak

Dato : 10-03-07 13:42

En Hollandsk langturschauffør gjorde en ven en tjeneste, og tog en af
vennens bekendte med på turen til sverige. Det fortryder han nu. Manden var
kannibal, og forsøgte at æde chaufføren levende!

http://ekstrabladet.dk/112/article279405.ece

--
Martin

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-03-07 14:00

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse news:esu935

> [...]
> vennens bekendte med på turen til sverige. Det fortryder han nu. Manden
> var kannibal, og forsøgte at æde chaufføren levende!

Det er utroligt hvor meget toldfrit man kan nå at handle på 20 min. ;).

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-03-07 14:41

Martin Bak skrev:
> [...]
> vennens bekendte med på turen til sverige. Det fortryder han nu. Manden var
> kannibal, og forsøgte at æde chaufføren levende!

Giver "Mc Drive" en ny betydning Bo)

Lars B

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-03-07 15:03

On Sat, 10 Mar 2007 14:40:58 +0100 Lars Jensen <lars@zulfo.dk> sent the
following smoke signals:

>Giver "Mc Drive" en ny betydning Bo)

Apropos 'Restaurant Den Gyldne Måge' så arbejder de på en fiskeburger,
der skulle komme til at hedde 'McRel'...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : F.Syndergaard

Dato : 10-03-07 17:09

Hej.

En anden forklaring jeg har hørt er at nye biler i dag kommer lige fra
fabrikken. Lakken er først hærdet helt op efter en to - tre uger.
Når man så kører i en vaskeautomat med sin nye bil, som mange gør, får man
ridser.
Det synes jeg lyder meget sandsynligt. Jeg har selv oplevet det med en rød
bil.

--
MVH.
Finni

Fra : F.Syndergaard

Dato : 10-03-07 17:35

Undskyld, mit indlæg hører til i gruppen nedeunder:)