benzinpumpe
Fra : kjeldsen

Dato : 10-03-07 12:27

jeg står og skal bruge en elektrisk benzinpumpe som ikke er til indbygning i
tank.Er der nogen her som ved hvilke biler som har sådan en pumpe?
Jeg skal bruge den i et project som ikke har noget med et specielt bilmærke
at gøre.

Fra : Tom

Dato : 10-03-07 12:31

"kjeldsen" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i tank.Er der nogen her som ved hvilke biler som har sådan en pumpe?
> Jeg skal bruge den i et project som ikke har noget med et specielt

Så kan du jo bare lade værre med at bygge den ind i noget.
Der er da ikke mange ben i at afmontere den fra rammen den sidder i
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/132266.jpg

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 10-03-07 12:40

"kjeldsen" skrev

> [...]
> i tank.Er der nogen her som ved hvilke biler som har sådan en pumpe?
> Jeg skal bruge den i et project som ikke har noget med et specielt

Du kan købe en ny elektrisk brændstofpumpe i Biltema for 159 kr.,
og sikkert også mange andre steder, så at lede efter en brugt kan næppe
betale sig.

mvh
Alex Christensen

Fra : Tom

Dato : 10-03-07 12:56

> "kjeldsen" skrev

> Du kan købe en ny elektrisk brændstofpumpe i Biltema for 159 kr.,
> og sikkert også mange andre steder, så at lede efter en brugt kan næppe
> betale sig.

Jep og biltema har hele 2 forretninger i dk, som heller ikke sender pr
postordre

--
Tom