Frostsikker Diesel
Fra : Jesper

Dato : 09-03-07 07:13

Hej
Skal en tur til Sverige på skiferie - nu fryser det ikke så voldsomt
deroppe lige nu, men hvordan er det nu med frostsikker diesel ? Hvormeget
skal det fryse før man er nødt til at bruge det ?

Mvh

Jesper

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 09-03-07 08:28

> Skal en tur til Sverige på skiferie - nu fryser det ikke så voldsomt
> deroppe lige nu, men hvordan er det nu med frostsikker diesel ? Hvormeget
> skal det fryse før man er nødt til at bruge det ?

I DK frostsikre Q8 til -24gr og Statolie til -20gr. (begge kun i
vinterperioden), hvad de gør i sverige ved jeg ikke.

Mvh
Leon

Fra : Tom

Dato : 09-03-07 16:34

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse

> I DK frostsikre Q8 til -24gr og Statolie til -20gr. (begge kun i
> vinterperioden), hvad de gør i sverige ved jeg ikke.

De drikker danske øl

--
Tom

Fra : tommy

Dato : 09-03-07 18:49

bare kør, i Sverige er de forberedt på frost ( dieselen er i hvertifald ),
men dit dieselfilter skal gerne være skiftet, ikke nødvendigvis indenfor de
sidste 14 dage, men indenfor de sidste 1 - 2 år
et forslag ville være at sørge for at tanken er fuld, eller næsten for at at
undgå at der dannes kondens i tanken
go tur
tommy
news.towrj9xncdhq1q@xn--stationr1-m3a...

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : JS

Dato : 10-03-07 22:35

tommy wrote:
> bare kør, i Sverige er de forberedt på frost ( dieselen er i
> hvertifald ),

Det jræver så at han tanker i Sverige og det er nok det spørgsmålet går på?!