Lille Alonso i Espania har droppet siestae~
Fra : Morten

Dato : 08-03-07 20:00

Hej.

Jeg skrev forleden at det tager 14 dage at få lavet en ny tændingslås til
Seat Ibiza. Det gør det slet ikke Seat Viborg har i dag kontaktet mig,
og melder at den allerede ligger klar hos dem. -Skønt!

Lille Alonso i Espania har droppet siestaen, og skåret en ny lås på
rekordtid ) Rar fyr!!!

Det er skønt med sådanne beskeder fra værkstedet.

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-03-07 08:30

Morten wrote:

> Lille Alonso i Espania har droppet siestaen, og skåret en ny lås på
> rekordtid ) Rar fyr!!!
>
> Det er skønt med sådanne beskeder fra værkstedet.

Nah - standardprocedure for at få kundetilfredsheden op - skuf kunden
først, og overrask så positivt. Nu betaler du jo med et smil selvom det
er den dyreste nøgle du nogensinde har købt, ikke?

--
vh
Torben

Fra : John Sahl

Dato : 09-03-07 09:44

Torben Scheel wrote:
> Nah - standardprocedure for at få kundetilfredsheden op - skuf kunden
> først, og overrask så positivt. Nu betaler du jo med et smil selvom
> det er den dyreste nøgle du nogensinde har købt, ikke?

Lov ikke for meget og lever lidt mere. Det holder hele vejen i banken.

--
John Sahl

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-03-07 09:45

> Nah - standardprocedure for at få kundetilfredsheden op - skuf kunden
> først, og overrask så positivt. Nu betaler du jo med et smil selvom det er
> den dyreste nøgle du nogensinde har købt, ikke?

So what?
Værkstedet er tilfreds.
Kunden er tilfreds.

Det er jo en ren win-win situation.

At drive forretning kan godt involvere at snyde så det driver.
Men snyder du så kunden opdager det, så har du ikke nogen forretning mere.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i