For meget gummi til en Kadett?
Fra : Anders

Dato : 08-03-07 19:04

Er ved at montere udstødning på en Kadett fra '86. I det medfølgende
monteringssæt:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=832128026&n=693252712&pn=1031541954

er det stykket længst til højre. Halvrund bund, indsnævring på midten
og to riller på toppen samt hul i midten ( til montering?)

Hvor skal det sidde?

Mvh. absolut-amatør-Anders

Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-03-07 19:17

Anders skrev:
> [...]
>
> er det stykket længst til højre. Halvrund bund, indsnævring på midten
> og to riller på toppen samt hul i midten ( til montering?)

Gætter på den at den skal sidder bag mellem poten der hvor de to ringe
også skal sidde.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : pwh

Dato : 08-03-07 19:20

Anders, skrev:
> [...]
>
> er det stykket længst til højre. Halvrund bund, indsnævring på midten
> og to riller på toppen samt hul i midten ( til montering?)

Du må ikke hænge mig op på det, men mener bestemt at der er en tap
på mellempotten der bliver stukket ind i det miderste hul,
og at de 2 sidehuller passer i et ophæng i selve bilbunden.

/Jens (med Kadyt 1,4 fra '90)

Fra : Martin Bak

Dato : 08-03-07 20:52

> Du må ikke hænge mig op på det, (...)

*LOL*

Martin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-03-07 22:27

Anders wrote:

> [...]
>
> er det stykket længst til højre. Halvrund bund, indsnævring på midten
> og to riller på toppen samt hul i midten ( til montering?)

Den monteres på karossen, det sted hvor udstødningen kan banke på.

Kig opad, og find det sted hvor der er en rest af gummi lige over potten.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Anders

Dato : 09-03-07 16:40

Mange tak for hjælpen, I har bare _så_ret

Mvh. meget-klogere-Anders