Ny formular i frontpage
Fra : Kim

Dato : 04-04-07 06:56

Hej, jeg er ved at lave en formular med en send knap.

Efter jeg har uploaded den til nettet kommer jeg til en ny fejlside når jeg
trykker på sendknappen, som fortæller at der ikke er installeret
frontpage-serverudvidelser på serveren.

Jeg uploader via FTP, men det har måske ikke noget med det at gøre ..

Er der nogle som har en god ide til hvordan jeg får dette til at virke
alternativt laver en anden formular som kan virke på serveren ?

Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-04-07 22:31

"Kim" <kim.scharling@mail.dk> skrev :

>Efter jeg har uploaded den til nettet kommer jeg til en ny fejlside når jeg
>trykker på sendknappen, som fortæller at der ikke er installeret
>frontpage-serverudvidelser på serveren.

Du skal bede dit webhotel om at installere Frontpage
Serverudvidekser (igen).

>Jeg uploader via FTP, men det har måske ikke noget med det at gøre ..

Du må ikke uploade med FTP, når du har noget der kræver
serverudvidelse, det smadrer disse.

Du skal uploade direkte med FPs egen uploadfunktion.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : mc´eren

Dato : 17-04-07 12:05

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Viggo

Dato : 05-04-07 16:06

"Kim" <kim.scharling@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle som har en god ide til hvordan jeg får dette til at virke
> alternativt laver en anden formular som kan virke på serveren ?

Webhotellet plejer at have en formular, man kan hente, så man ikke behøver
bruge Extensions.
Jeg har en på www.jak.dk under kontakt og en på www.servas.dk under
kontakt/info
De ligger henholdsvis på enavn.dk og web10.

--

Venlig hilsen
Viggo