15år uden motorcykel
Fra : Klaus Hansen

Dato : 02-07-01 19:13

Hej.

Efter 15år uden motorcykel, er jeg lige blevet den lykkelige ejer af en 99
Suzuki GS500E reg. første gang 02.00 kørt 3600km. farve gul pris 47.000 så
hver forberedt på mange spørgsmål fra min side den kommende tid, det første
jeg mangler indformation om er en topbox til hjelmen, min forhandler vil
sælge mig en 45liters med stativ til 2500kr. men ser det ikke dumt ud med så
stor en box på så lille en motorcykel og er den ikke for dyr, jeg har været
inde på Louis.de for at kigge, men synes det er svært at vælge en ud fra et
billede.

Håber det er nogen der vil dele deres erfaringer med mig.

På forhånd tak.

Mvh. Kurt.

Fra : Lars

Dato : 03-07-01 11:49

> Efter 15år uden motorcykel, er jeg lige blevet den lykkelige ejer af en 99
Te´løk!

> jeg mangler indformation om er en topbox til hjelmen, min forhandler vil
> sælge mig en 45liters med stativ
Well, jeg har (vistnok) en 50 liters (Givi) siddende bagpå min CB500, jeg
købte den + monorack hos M&P i England, om det ser "dumt" ud, vil jeg ikke
mene, men det er nok mere end smagsag. Men praktisk det er den, der er plads
det hele ))

Jeg har desværre ikke et billede af den som jeg smide dk.binær.

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Carsten

Dato : 03-07-01 12:05

"Klaus Hansen" <Stenhuggeren85@hotmail.com> wrote in
message news:9hqdj0$see$1@news.inet.tele.dk...
> jeg mangler indformation om er en topbox til hjelmen, min forhandler vil
> sælge mig en 45liters med stativ til 2500kr. men ser det ikke dumt ud med

> stor en box på så lille en motorcykel og er den ikke for dyr

45l er den mindste du skal købe. Den ser ikke dum ud på en GS500, og
du køber alligevel en større MC om et halvt-helt års tid
45l er desuden den mindste hvor der stadig kan være to voksne hjelme i
på én gang.
2.500,- er mindst 500,- for DYRT !! Hvis du selv kan sætte skidtet på
(og det er ikke det store problem), så køb delene i tyskland (hold dig
til Givi/Kappa).

Bortset fra det, hvis du har købt din MC hos "din" forhandler, så
skulle du have fået topboksen med i handlen for en LILLE merpris.
Det burde være muligt, eftersom forhandleren formentlig tjener
omkring 6-8K på cyklen (jeg hader MC forhandlere kan du høre).

Carsten
CBR 600 F2 '94 (med monorack og en for lille 36l )