publisher?
Fra : Klaus H

Dato : 02-04-07 17:46

Hejsa.

Publisher vil ikke indsætte .jpg billeder mere. Hvad kan det ligge i?
Jeg kører med Office 2003, men Publisher er fra Office2000.

Klaus H

Fra : L.E.P.

Dato : 02-04-07 20:26

Mon, 2 Apr 2007 18:46:04 +0200, skrev "Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> :

>Hejsa.
>
>Publisher vil ikke indsætte .jpg billeder mere. Hvad kan det ligge i?
>Jeg kører med Office 2003, men Publisher er fra Office2000.
>
>Klaus H

Hvad sker der når du prøver?

Hilsen Lars

Fra : Klaus H

Dato : 02-04-07 21:48

L.E.P. wrote:

> Hvad sker der når du prøver?
>
> Hilsen Lars
Den skriver: "Publisher kan ikke konvertere billedet".
"Publisher kan ikke genkende billedformatet, fordi der opstod en fejl under
indlæsning af grafikkonverteringsprogrammet."

Klaus H

Fra : Klaus H

Dato : 02-04-07 22:11

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> Den skriver: "Publisher kan ikke konvertere billedet".
> "Publisher kan ikke genkende billedformatet, fordi der opstod en fejl
> under indlæsning af grafikkonverteringsprogrammet."
>
> Klaus H
Tilføjelse.

Det drejer sig om .jpg-filer. Billeder i .tif kan godt indsættes.
Jeg har prøvet at udelukke alle konverteringsprogrammer og derefter
installere dem igen - uden held.

Klaus H

Fra : L.E.P.

Dato : 03-04-07 14:12

Mon, 2 Apr 2007 23:10:48 +0200, skrev "Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> :

> [...]
>
>Det drejer sig om .jpg-filer. Billeder i .tif kan godt indsættes.
>Jeg har prøvet at udelukke alle konverteringsprogrammer og derefter

Jeg kan umiddelbart kun komme på 2 mulige løsninger.

Hvis den tidligere har kunne indsætte jpg-filer, må der være et eller
andet der er gået i udu, så prøv 'Find og ret fejl' i menuen Hjælp. Du
vil sandsynligvis få brug for disketten med Publisher.

Det andet er at gå ind på Office Update og opdatere alle dine
Office-programmer. Der kan godt være en konflikt hvis de ikke er
opdateret.

http://office.microsoft.com/da-dk/downloads/default.aspx

Hilsen Lars

Fra : Max

Dato : 03-04-07 16:41

Hej Klaus

> Jeg har prøvet at udelukke alle konverteringsprogrammer og derefter
> installere dem igen - uden held.

Det lyder som om din Publisher2000 ikke kan lide det Office2003
filter du har installeret, hvorfor beholder du den gamle Publisher ?

--
Mvh Max

Fra : Klaus H

Dato : 03-04-07 19:13

> [...]
>
> Det lyder som om din Publisher2000 ikke kan lide det Office2003
> filter du har installeret, hvorfor beholder du den gamle Publisher ?

Konen kan bedre lide den måde den gamle version håndterer cliparts.
Har alle opdateringer installeret, men ved reelt ikke om problemet er
opstået i forbindelse med opdateringer.

Klaus H