E-Mail
webnoob 5265
To forbindelser til Sunsite news????
Fra : Mr. Mox

Dato : 02-04-07 16:55

Jeg forstår at man ikke kan have Sunsite sat op som Nyhedsserver på
flere konti.
Jeg forsøgte at bruge Sunsite på både min laptop og min stationære PC.

Når jeg havde oprettet en konto på Laptoppen og ville bruge samme konto
på Stationær fik jeg fejlmelding, besked om at oprette en ny igen til
stationær, og så blev det galt med den første på laptoppen.

Jeg har begge PC'er foran mig, de er forbundet med en trådløs router, og
jeg har nu slukket den bærbare, men routeren er jo ført til samme
antennestik, hvor jeg modtager TV Telefon og Inet fra Taulov
Antenneforening fra NORDIT. Så er det vel det der hedder bredbånd ???

Mon det så ikke betyder at Sunsite må betragte mine to PC'er som EEN????

Kan jeg oprette en HOTMAIL adresse til at modtage NewsGroups på fra Sunsite?

Eller skal jeg bruge en anden Newsserver af en slags???

Mange tak for simple svar Mr. Mox

Fra : Henning

Dato : 02-04-07 18:34

On Mon, 02 Apr 2007 17:55:19 +0200, "Mr. Mox" <Moxiozo@nrdc.dk> wrote:

>Jeg forstår at man ikke kan have Sunsite sat op som Nyhedsserver på
>flere konti.
>Jeg forsøgte at bruge Sunsite på både min laptop og min stationære PC.

Ditto - her virker det uden problemer.

Fra : Claus Alboege

Dato : 03-04-07 08:01

Hej,

"Mr. Mox" <Moxiozo@nrdc.dk> writes:

> Jeg forstår at man ikke kan have Sunsite sat op som Nyhedsserver på
> flere konti.
> Jeg forsøgte at bruge Sunsite på både min laptop og min stationære PC.

Det er ikke korrekt - der er ingen begrænsninger på det område.

> Når jeg havde oprettet en konto på Laptoppen og ville bruge samme konto
> på Stationær fik jeg fejlmelding, besked om at oprette en ny igen til
> stationær, og så blev det galt med den første på laptoppen.

Hvad var den præcise fejlmelding?

/Claus A
Dotsrc.org Staff (tidligere SunSITE.dk)