Office vil pludselig "installeres" igen
Fra : Jonas Nielsen

Dato : 01-04-07 19:31

Hej gruppe

Jeg har længe anvendt Office 2003, uden problemer. Men når jeg nu starter
Outlook, Word, Excel eller nogen anden office-applikationer, får jeg
pludselig følgende besked:

"Windows Installer: Installerer komponenter til Microsoft Office"

"Derefter kommer der en boks: Installerer: Microsoft Office funktion"

Det ender med: Installationsfejl: Filen blev ikke fundet
Hvorefter Office vil have mig til at finde filen SKU11.CAB

Hvad i alverden skyldes det? jeg plejer at kunne anvende Office helt
normalt.

Mvh Jonas

Fra : Søren Blom

Dato : 02-04-07 11:04

"Jonas Nielsen" <jonaskhn@c.dk> skrev

> [...]
> Hvorefter Office vil have mig til at finde filen SKU11.CAB
>
> Hvad i alverden skyldes det? jeg plejer at kunne anvende Office helt

At der er en fejl i din Office installation, sæt din Office cd i maskinen og
computeren finder selv ud af resten.

--
VH

Søren Blom