CanoScan Toolbox 4.1
Fra : Niels Poulsen

Dato : 02-04-07 08:43

jo den har virket så sendt som i sidste weekend med den bliver ved med
at skrive mangler et plug- Ins hvor finder jeg sådan et plug-Ing til
min scanner
det værktøj jeg bruger er CanoScan Toolbox 4.1
--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-07 15:01

Den 02.04.2007 kl. 09:43 skrev Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk>:

> [...]
> min scanner
> det værktøj jeg bruger er CanoScan Toolbox 4.1
++++++++++

Jeg bruger cannoscan Toolbox 4.9.
Med en scanner CannoScan Lide 60. Det fungerer upåklageligt. Et tryk på
scanneren og alt fungerer og åbner optimalt.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30406

Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Peter Ursin

Dato : 11-04-07 17:37

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> Med en scanner CannoScan Lide 60. Det fungerer upåklageligt. Et tryk på
> scanneren og alt fungerer og åbner optimalt.

Virker det der med bare at trykke på knapperne?
Det har jeg nemlig aldrig fået til at virke med min Lide60
Skal man ikke bare sætte knapperne op i CanoScan og så er det det?

--
Peter Ursin

iMac 20", 2.16GhZ Intel Core Duo 2, 2GM RAM, 500GB HD, OS 10.4
Powerbook G4 12", 1.5GHz, 1.25GB RAM, 60GB HD, OS 10.4

Fra : Morten Lind

Dato : 11-04-07 21:16

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Virker det der med bare at trykke på knapperne?
> Det har jeg nemlig aldrig fået til at virke med min Lide60
> Skal man ikke bare sætte knapperne op i CanoScan og så er det det?

Det virker fint, men man skal have installeret deres medfølgende
CD-software - jeg kan sende det til dig, og så skal du bare kopiere til
programmappen?????(CanoScan 8000F)

M.

Fra : Peter Ursin

Dato : 11-04-07 22:16

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Det virker fint, men man skal have installeret deres medfølgende
> CD-software - jeg kan sende det til dig, og så skal du bare kopiere til
> programmappen?????(CanoScan 8000F)
>
> M.
Det må du meget gerne gøre, gider du sende på peter-snabel a-ursin.nu
Tak.

Peter

Fra : Niels Poulsen

Dato : 12-04-07 15:46

Peter Ursin wrote:

> Det må du meget gerne gøre, gider du sende på peter-snabel a-ursin.nu

Den svare hele tiden igen med > Faled to open a driver < så nu har jeg
prøver det og det lykkes ikke!!

--
http://macnyt.dk/ http://macplanet.dk/

Fra : Gnyffe Gnub

Dato : 02-04-07 16:24

> [...]
> min scanner
> det værktøj jeg bruger er CanoScan Toolbox 4.1

Prøv at geninstallere fra den CD der fulgte med scanneren.

Fra : KnudRamian

Dato : 07-04-07 15:03

On 2 Apr., 17:24, Gnyffe Gnub <q...@tg.com> wrote:

> Prøv at geninstallere fra den CD der fulgte med scanneren.
>
> mvh

Jeg har haft samme problem og geninstallering virkede.
mvh
Knud Ramian

Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-04-07 18:01

KnudRamian wrote:

> Jeg har haft samme problem og geninstallering virkede.
> mvh
> Knud Ramian

Fortæl fortæl hvordan du gjorde

Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-04-07 18:08

KnudRamian wrote:

> Jeg har haft samme problem og geninstallering virkede.
> mvh
> Knud Ramian

Jeg er interesseret i og få at hvide hvordan du gjorde om du bare
installeret programmet igen for det har jeg også gjorde uden det at få
min scaner til og køre

Fra : Niels Poulsen

Dato : 12-04-07 17:08

Niels Poulsen wrote:

> Jeg er interesseret i og få at hvide hvordan du gjorde om du bare
> installeret programmet igen for det har jeg også gjorde uden det at få
> min scaner til og køre

Jeg giver op nu kan det være nok !!!
Jeg køber en ny scanner

Fra : Morten Lind

Dato : 12-04-07 18:09

Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Jeg giver op nu kan det være nok !!!
> Jeg køber en ny scanner

Tjek din mail.....

M.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 13-04-07 13:28

Morten Lind wrote:

> Tjek din mail.....
>
> M.
Tak men !! ( Tak for programmet) den scanner virker stadig ikke

Fra : Morten Lind

Dato : 13-04-07 15:53

Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Tak men !! ( Tak for programmet) den scanner virker stadig ikke

Du skal udpakke programmet og kopiere det til din programmappe.

M.