Hvordan finder jeg gamle indlæg?
Fra : Mr. Mox

Dato : 01-04-07 10:43

Jeg har haft slettet min NG opsætning til "Sunsite" fordi jeg havde fået
vrøvl da jeg havde lagt sunsite ind på både min Bærbare og stationære PC.
Jeg havde fået en god og fin hjælp her i gruppen, men nu efter den "nye"
opsætning kan jeg ikke finde de "gamle" breve (få dage gamle)

Hvis jeg VIL have sunsite på de to maskiner skal jeg så have TO
forskellige mailadresser, en på hver maskine??? Er det nok???
Jeg modtager jo alt igennem det samme vægstik (Antennestik/bredbånd)
eller hvad det nu hedder?

Med tak for hjælpen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-07 12:50

Den 01-04-07 11.43 skrev Mr. Mox følgende:

> [...]
> Jeg havde fået en god og fin hjælp her i gruppen, men nu efter den "nye"
> opsætning kan jeg ikke finde de "gamle" breve (få dage gamle)

Er det gamle mails, du ikke kan finde eller gamle nyhedsgruppeindlæg?

Hvis du har startet forfra med nyhedsgrupper i Thunderbird, som
foreslået i din tidligere tråd, bør du kunne se alle de gamle indlæg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-04-07 21:00

Kim Ludvigsen skrev:

> Er det gamle mails, du ikke kan finde eller gamle nyhedsgruppeindlæg?
>
> Hvis du har startet forfra med nyhedsgrupper i Thunderbird, som
> foreslået i din tidligere tråd, bør du kunne se alle de gamle indlæg.

Jamen det er netop lige det brev der blandt andet er væk for mig. Jeg
fulgte så vidt det var mig muligt din anvisning, men jeg havde ikke de
samme "navne" i min "filrække".
Jeg gjorde hvad der stod i den første anvisning i brevet, den der fik
hele opsætningen af nyhedskontoen Sunsite til at forsvinde, men jeg kan
jo ikke huske de forskellige benævnelser jeg gik igennem.
Jeg oprettede en helt ny nyhedskonto og lod den referere til en ny konto
hos Nordit, min server, og det virker men jeg kan ikke se hvad der var
på Nyhedsgrupperne før.

Hvis jeg får det samme brev igen vil jeg følge hele "ruten" igen og
skrive ned hvad den kommer til at hedde. Så kan jeg vel sende den her
igen og få besked på hvad jeg har gjort forkert.????

Mvh Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-04-07 21:12

Mr. Mox skrev:

> [...]
> skrive ned hvad den kommer til at hedde. Så kan jeg vel sende den her
> igen og få besked på hvad jeg har gjort forkert.????

Undskyld mig mange gange, men nu der pludseligt kommet ca 15 meddelelser
i tråde på min maskine, nu er alt i orden, jeg kan se det brev du
venligst sendte mig. Det var "tilfældigetegn.default" jeg fandt med et
andet navn ogå da jeg skulle slette alle filer og undermapper i "News"
var jeg også meget bekymret. Men det gik fint Tak.

Den taknemmelige men noget forvirrede Mr. Mox