Indtast flere numre som modtager af en sms~
Fra : Magnus

Dato : 23-03-07 17:19

Jeg vil gerne sende en sms til flere modtagere er der så ikke en måde hvorpå
jeg kan adskille numre?

Der er fordi jeg via GPRS/internet henter har en række mobilnumre der
ligesom emails er adskildt af et ";" tegn som jeg kopiere og så vil indsatte
som mobil nr. på modtageren af min sms men jeg får fejlmeddelsen på ";"
tegnet da det jo ikke er et gyldigt mobil nr.

Jeg vil gerne via min mobil kunne hente en serie mobilnumre på min
hjemmeside og derefter afsende en sms til alle de kopierede numre.

Det er En Sonyericsson 800i telefon

Kan jeg gøre noget sådan?

/Magnus

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 23-03-07 17:35

K el. W modellen ?

Fra : Magnus

Dato : 23-03-07 17:53

K800i

/Magnus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-03-07 21:37

Magnus skrev:

> Jeg vil gerne sende en sms til flere modtagere er der så ikke en måde hvorpå
> jeg kan adskille numre?

> Det er En Sonyericsson 800i telefon

Opret en gruppe, tilføj de ønskede numre, og angiv at du vil
sende til gruppen. Det virker fint. Der sendes én sms pr.
modtager, men det sker automatisk.

--
Bertel