Musik-organisering i SE k750i
Fra : Kasper Madsen

Dato : 23-03-07 14:28

Hej Folks
Jeg har for nylig fået mig en Sony Ericsson k750i, og overordnet er det en
fin telefon. Men i forhold til at den understøtter op til 4GB memory
(hvilket jeg har) er organiseringen af musik tilsyneladende helt hen i
vejret. Kan det passe at man ikke kan se musikken organiseret i de mapper
man smider det ind i? Det hele ligger bare i en stor liste der hedder "Al
musik" når man går ind i medieafspiller. Ret useless. Man kan også oprette
playlister (jeg vil bare smide hvert album i hver sin liste), hvilket
tilsyneladende er den eneste vej frem. Men jeg kan jo ikke sidde og sortere
4GB musik i lister på telefonen. Så mit spørgsmål går på om der er mulighed
for let at oprette disse lister på pc-en og derefter smide dem over i
telefonen? Eller hvordan man smartest organiserer sin musik...
Mvh Kasper