Muligt at fjerne display-reklame fra simko~
Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 22-03-07 20:05

Mit simkort sørger for, at der står "DTC Mobil" på mit display. Er det
muligt at fjerne/ændre denne tekst selv via computer og simkort-læser eller
kabelforbindelse? (Har en Nokia 6070, hvis det har nogen betydning)

Mogens

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-07 20:11

Tror du ikke der står TDC Mobil, da DTC er noget helt andet....

Mener godt du kan fjerne det, men er ikke 100% sikker, men det er noget med,
at du skal sende en tom sms til xxxx.
Der skal nok være nogle andre der kan huske det...

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 22-03-07 20:16

"Anders (6400)" <spamfighter@ernogetlort.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du ikke der står TDC Mobil, da DTC er noget helt andet....

Jo, det tror jeg

Fra : Jan Larsen

Dato : 23-03-07 19:36

> [...]
eller
| kabelforbindelse? (Har en Nokia 6070, hvis det har nogen betydning)

Send:
"operatørlogo" til 1212

Jan

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 23-03-07 19:45

> eller

> Send:
> "operatørlogo" til 1212
>
> Jan

1212 er DR - hvor kommer de ind i billedet?

Mogens

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 23-03-07 20:22

> 1212 er DR - hvor kommer de ind i billedet?
>
> Mogens
Du var tæt på Jan, tak for det - kom selv i mål. Teksten til 1212 skal være
"Slet stjerne logo", så funker det.

Mogens