Problemer med gprs på samsung d 900
Fra : Morten Andreasen

Dato : 22-03-07 16:30

Hej Alle

Jeg har hjulpet en kammerat med at sætte hans spritnye samsung d 900 med
sonofon selvhenter. Problemet er at jeg sagtens kan installere en wap
profil mm. men der fremkommer aldrig en gprs ikon og når jeg forsøger at
komme online siger den at der ikke findes en server.

Jeg har ringet til sonofon kundeservice og fået tilsendt en manuel
opsætning til telefonen men det virker heller ikke.

Håber på forslag til hvad jeg kan gøre for at få gprs til at virke.

Ps gprs har virket fint på hans gamle telefon så jeg regner ikke med at
det er der problemet er.

Håber i kan hjælpe

Venlig hilsen Morten

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-07 16:32

Tag begge telefoner med til den lokale Sonofon butik, og få dem til at
opsætte GPRS forbindelsen.

Fra : Morten Andreasen

Dato : 23-03-07 15:04

Anders (6400) skrev:
> Tag begge telefoner med til den lokale Sonofon butik, og få dem til at
> opsætte GPRS forbindelsen.

> "Morten Andreasen" <ronnandreasen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Tak for det Anders. Jeg har selv prøvet at rode videre uden held. Så det
er eneste løsning.

Morten