TDC mail i OperaMini
Fra : peder.bennedsen@gmai~

Dato : 20-03-07 15:19

Iflg. en (meget stolt) pressemeddelelse fra Opera sidste år, så har de
indgået en aftale med TDC så alle de glade brugere af OperaMini kan
læse deres mails på mobiltelefonen...

Jeg har prøvet og når jeg logger på får jeg at vide at der ikke er
indtastet et password.

Hvis jeg bruger den indbyggede browser (SonyEricsson W810i) så er det
ikke muligt at komme ind i felterne til brugernavn og password.

Jeg kan godt gå på andre mail-servere, bare ikke TDC..

Fra : Daniel

Dato : 20-03-07 17:50

<peder.bennedsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt gå på andre mail-servere, bare ikke TDC..

Hmm.. underligt, men hvorfor bruger du ikke bare telenens email klient i
stedet? Det gør jeg på min N6131 og det tager 2 sek. lige at se om man har
fået noget ny post...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-03-07 18:08

peder.bennedsen@gmail.com skrev:

> Iflg. en (meget stolt) pressemeddelelse fra Opera sidste år, så har de
> indgået en aftale med TDC så alle de glade brugere af OperaMini kan
> læse deres mails på mobiltelefonen...

Det var sgu da en sær meddelelse. Jeg har læst email via min
mobil i et par år nu. Jeg bruger bare mobilens indbyggede
emailklient og GPRS.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-03-07 18:27

peder.bennedsen@gmail.com posting:

>Iflg. en (meget stolt) pressemeddelelse fra Opera sidste år, så har de
>indgået en aftale med TDC så alle de glade brugere af OperaMini kan
>læse deres mails på mobiltelefonen...

Hvad er det for en? HAr du evt. et link dertil?

>Jeg kan godt gå på andre mail-servere, bare ikke TDC..

Har så sent som for et par timer siden i toget læst mail fra
http://webmail.tdckabeltv.dk/

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk