Silent Hunter 4 desværre mange fejl.
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 30-03-07 21:20

Hej alle!

Der er desværre mange fejl i dette spil, jeg har opdateret til ver.:1.1
Jeg har et mindre skib foran mig, skyder jeg efter det, så går spillet
ned. )c:

Jeg glæder mig til næste opdatering!
Min maskine fejler ikke noget, C&C3 køre meget fint, så må jeg jo spille
dette til SH4 opdateringen kommer og hvis det ikke virker, så må jeg lade
være med at sænke dette skib (c:

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : ct

Dato : 31-03-07 07:37

Mit crashede også, men det forsvandt med patch 1.1
hvilket grafikkort og driver bruger du?

ct

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 31-03-07 11:07

Jadav!

Det er et 7950GT

Driver ver.: 93.71 fra Nvidia
Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 31-03-07 13:37

> Driver ver.: 93.71 fra Nvidia

Whoops... www.nvidia.com, gå fat i den nyeste forceware 100.xx driver.

Troels

Fra : ct

Dato : 04-04-07 13:36

jeg giver op - mit crasher stadig (&%)&/&¤/%¤())=

vista, 8800gtx sli og 100.65 driver - ,må hellere forsøge 101.41 beta' en

ct

Fra : Nicolai

Dato : 04-04-07 13:41

> jeg giver op - mit crasher stadig (&%)&/&¤/%¤())=
>
> vista, 8800gtx sli og 100.65 driver - ,må hellere forsøge 101.41 beta' en

Vent nu på patch 1.3 eller senere :)

Fra : ct

Dato : 04-04-07 20:07

> Vent nu på patch 1.3 eller senere :)

Ja, det er sku en mærkelig fornemmelse - det her er nok det fedeste spil
efter min mening - og jeg gider ikke spille det lige nu.

ct

Fra : Nicolai

Dato : 05-04-07 02:27

> Ja, det er sku en mærkelig fornemmelse - det her er nok det fedeste spil
> efter min mening - og jeg gider ikke spille det lige nu.

Køb 3'eren - den har patche nok ;)

Ej, jeg er enig - sørgeligt der altid lige skal gå et par patche eller 4...