C&C3: Fesen afslutning?
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-03-07 16:29

Hejsa,

Nu har jeg lige tæsket GDI-kampagnen igennem i C&C3.

Andre der har gjort det, og ligesom mig synes at afslutningssekvensen er den
mest fesne af alle sekvenser i hele spillet?

Troels

Fra : HBB

Dato : 27-03-07 16:49

det finder jeg underligt - jeg har bestilt preload´en af det og kan først få
lov at downloade imorgen.....
hvor har du fået fat i det så hurtigt?
Vh
Henrik

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-03-07 17:35

> det finder jeg underligt - jeg har bestilt preload´en af det og kan først
> få lov at downloade imorgen.....
> hvor har du fået fat i det så hurtigt?

Udgivelsesdatoen var da 26. marts.

Troels

Fra : Vega

Dato : 27-03-07 17:59

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i meddelelsen

> Udgivelsesdatoen var da 26. marts.

Nope, den er d. 29. marts i europa. :)

Mvh. Vega.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-03-07 19:23

Vega wrote:

> "Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i meddelelsen

> Nope, den er d. 29. marts i europa. :)
>
> Mvh. Vega.
og 28. marts i USA. 30. marts i UK.

http://tothegame.com/game.asp?id=5292

Fra : HBB

Dato : 27-03-07 19:46

> Udgivelsesdatoen var da 26. marts.
>
> Troels

Det forstår jeg ikke - jeg har netop fået frigivet min download her kl
20.00....og heneter på livet løs
..så det må være en kopi du spiller på - jeg kan ikke forestille mig at du
kan have original spillet hurtigere end dem der har bestilt preload
versionen.....det virker jo ikke logisk
Vh
Henrik

Fra : Silver

Dato : 27-03-07 20:16

> [...]
> .så det må være en kopi du spiller på - jeg kan ikke forestille mig at du
> kan have original spillet hurtigere end dem der har bestilt preload

Udkom som piratversion for 1½ dag siden mindst :S....kan jo næsten kun være
sådan en han spiller....

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-03-07 22:33

> Udkom som piratversion for 1½ dag siden mindst :S....kan jo næsten kun
> være sådan en han spiller....

Eller også har man familie i EA.

Troels

Fra : PerX ...

Dato : 30-03-07 13:12

In article <4609663d$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hberggreenFJERN@gmail.com says...

> [...]
> .så det må være en kopi du spiller på - jeg kan ikke forestille mig at du
> kan have original spillet hurtigere end dem der har bestilt preload

Åh nej, hvad er det her download nu for noget - er det noget Steam snavs
eller hvad? Skal spillet kunne gå online og ringe hjem for at virke?

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-03-07 20:25

Troels Plougmann-Olsen skrev:
> Hejsa,
>
> Nu har jeg lige tæsket GDI-kampagnen igennem i C&C3.
>
> Andre der har gjort det, og ligesom mig synes at afslutningssekvensen er
> den mest fesne af alle sekvenser i hele spillet?

Man kan vel konkluderer, at du har fået hvad du betalte for?

> Troels

Lars B

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-03-07 22:33

> Man kan vel konkluderer, at du har fået hvad du betalte for?

Eller også kender man nogen hos EA

NOD-afslutningen er ikke mindre fesen. Og beklager, tror ikke diverse købere
der køber det retail i butikkerne, bliver mindre skuffede

Troels

Fra : Svend

Dato : 28-03-07 07:21

> [...]
>
> Andre der har gjort det, og ligesom mig synes at afslutningssekvensen er
> den mest fesne af alle sekvenser i hele spillet?

Men hvordan er gameplay ?

Jeg er sådan set ligeglad med deres video sekvenser bare selve spillet er
fedt.

Er det som de tidligere spil ? Lige så fedt ?

Fra : KV

Dato : 28-03-07 10:26

> Men hvordan er gameplay ?
> Jeg er sådan set ligeglad med deres video sekvenser bare selve spillet er
> fedt.
> Er det som de tidligere spil ? Lige så fedt ?

Jeg har spillet demoen af den og det var præcist samme gameplay men med
pænere grafik. Jeg gider ikke købe spillet, da der er kogt suppe nok på dét
ben (jeg gad heller ikke 2'eren)! Den er alt for magen til de tidligere og
man savner noget nyskabende.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 12:46

> Men hvordan er gameplay ?

Forvirrende! Dine enheders AI er simpelthen til at lukke op og skide i... 2
enheder kan, hvis den ene skal forbi den anden, simpelthen gå i baglås, så
de bare står og snurrer omkring hinanden... Andre gange vælger en enhed lige
pludselig at stikke af, hvis den har været ude at skyde en fjendtlig enhed
på vej mod din base, op til fjendens base... Direkte selvmord.

Man kan be dem om, om de skal være aggressive, dvs. de selv kører mod og
dræber ALT fjendtligt i deres Line of Sight (det inkluderer også mure...
Doh), om de skal tage alt på vej mod basen, også hvis det inkluderer at de
lige skal køre lidt, om de skal være Guardian stance, hvor de skyder alt
indenfor våbens rækkevidde, eller bare neturale hvor de bare står og ser
dumme ud hvis der bliver skudt på dem.

> Jeg er sådan set ligeglad med deres video sekvenser bare selve spillet er
> fedt.

Videosekvenserne er ok fede, nogle af skuespillerne er bare ikke imponerende
til arbejdet.

> Er det som de tidligere spil ? Lige så fedt ?

Tjah, det er godt tidsfordriv, men man kan altså godt mærke det er ved at
være en gammel historie... Men på trods af en sucky AI for egne enheder, kan
jeg godt anbefale spillet. Grafisk er det simpelthen en vanvittigt fed
oplevelse! Den Ion Cannon... Uh.

Det skal lige siges, at en enkelt af NOD-missionerne, selv på Easy (måtte
helt opgive Hard), er vanvittigt svær. Noget med at man skal eskortere
noget - mere vil jeg ikke sige, for så bliver det en spoiler.

Troels

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-03-07 14:28

> [...]
> alt indenfor våbens rækkevidde, eller bare neturale hvor de bare står og
> ser dumme ud hvis der bliver skudt på dem.

Det må du lige fortælle dine venner hos EA, som du kender, så det kan
blive rettet i en patch....

> Troels

Lars B

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 14:39

> Det må du lige fortælle dine venner hos EA, som du kender, så det kan
> blive rettet i en patch....

Misundelse er en rigtig, RIGTIG grim ting...

Regner du med at alle ansatte hos EA kun er den ENE person tilbage i
familien, at de allesammen er små nørder uden venner, familie eller andet?

Troels

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-03-07 18:45

> Misundelse er en rigtig, RIGTIG grim ting...

Misundelse over hvad?

> Troels

Lars B

Fra : KillerAdmin

Dato : 28-03-07 19:33

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message
> Misundelse over hvad?

Det undrer jeg mig også over. Med de spil som de smider

på gaden for tiden så er der ikke noget at være misundelig på.

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 20:48

> Misundelse over hvad?

Jeg citerer dig lige: "Det må du lige fortælle dine venner hos EA"

Det tolker jeg som en form for sarkatisk udtalelse.

Troels

Fra : Brian Lund

Dato : 29-03-07 09:45

> Jeg citerer dig lige: "Det må du lige fortælle dine venner hos EA"
>
> Det tolker jeg som en form for sarkatisk udtalelse.

Jeg tolker det somend også sarkastiskt, men nok på en anden måde end dig
åbenbart, jeg forstår det nemlig som at han ikke tror på at du har nogen
venner/familie hos EA og at du derfor må have piratudgaven.

Uanset hvordan realiteten er: "Tyv tror hver mand stjæler".
Så har jeg vist hverken sagt for meget eller for lidt.

Brian

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 29-03-07 10:47

> Jeg tolker det somend også sarkastiskt, men nok på en anden måde end dig
> åbenbart, jeg forstår det nemlig som at han ikke tror på at du har nogen
> venner/familie hos EA og at du derfor må have piratudgaven.

Igen: Det må være noget jantelov. "DU skal ikke tro du er noget", "DU skal
ikke tro du kender nogen, for det vil JEG ikke tro"...

> Uanset hvordan realiteten er: "Tyv tror hver mand stjæler".
> Så har jeg vist hverken sagt for meget eller for lidt.

Touché til Lars

Troels

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-03-07 14:32

> Igen: Det må være noget jantelov. "DU skal ikke tro du er noget", "DU
> skal ikke tro du kender nogen, for det vil JEG ikke tro"...

> Touché til Lars

I er begge velkomne til at tro lige hvad I vil :)

> Troels

Lars B

Fra : PerX ...

Dato : 30-03-07 13:15

In article <460a6d49$0$4171$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, lars@zulfo.dk
says...

> Det må du lige fortælle dine venner hos EA, som du kender, så det kan
> blive rettet i en patch....

Heh, tror du den danske afdeling har en skid at skulle sige. Jeg
rapporterede i sin tid bugs i Red Alert 2 til den amerikanske afdeling,
og svaret var at det de ikke påvirkede så mange gad de ikke gøre noget
ved det.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 14:24

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i meddelelsen

Så er NOD og alien-kampagnerne også spillet igennem.. Damn, 2. kampagne som
aliens er noget svær :-/ Hvis i vil have et hint til den, så sig til.

Troels