WoW problem (HW-spørgsmål)
Fra : Marianne

Dato : 25-03-07 20:13

Hej

Når jeg er i en af de større byer, hvor der er mange spillere, går min pc
lidt 'død'. Figurerne hakker og hopper, og det er umuligt at følge med i,
hvor man selv og andre er. Den er især gal i Stomwind.

Nu spiller jeg på en - godt nok nyere - men almindelig kontor-pc med et
GeForce 7300 GS kort og 512 MB ram.

Kan hakkeriet skyldes dette, eller er der noget andet galt (hvad mon)?

mvh
Marianne

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 25-03-07 21:03

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> wrote in message
> [...]
> GeForce 7300 GS kort og 512 MB ram.
>
> Kan hakkeriet skyldes dette, eller er der noget andet galt (hvad mon)?

Kontor-PC siger du?
Celeron processor?

Kan du skrue ned for grafik-detaljer, og ikke mindst opløsning, så gør det.
Ellers er det vist på tide at opdatere. Der skal meget mere RAM til. Kortet
er ok. Ikke super, men ok.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Peter T.

Dato : 25-03-07 23:34

Marianne udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nu spiller jeg på en - godt nok nyere - men almindelig kontor-pc med
> et GeForce 7300 GS kort og 512 MB ram.

1 GB ram er altid en god og billig løsning til WoW.

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : Erik Dan

Dato : 26-03-07 00:05

> [...]
> lidt 'død'. Figurerne hakker og hopper, og det er umuligt at følge med i,
> hvor man selv og andre er. Den er især gal i Stomwind.

Ram er dit problem her tror jeg , mindst 1GB og gerne mere.
Ellers ,skrue lidt ned for grafikken, kig på denne vejledning under
Graphics Settings

/ Dan

Fra : Erik Dan

Dato : 26-03-07 00:13

"Erik Dan" <aaa@aaa.dk> wrote in message

> Ram er dit problem her tror jeg , mindst 1GB og gerne mere.
> Ellers ,skrue lidt ned for grafikken, kig på denne vejledning under
> Graphics Settings
> ---------------------
Nå ja glemte selvfølgelig et link !
http://www.goblinworkshop.com/forums/archive/index.html?t-1132.html

/ Dan

Fra : Marianne

Dato : 26-03-07 05:41

Tusind tak! Er på vej til butikken mandag morgen efter RAM

(En eller anden har engang bildt mig ind, at programmer ikke kunne udnytte
mere end 512 MB, hvorfor alt derover er spild af penge).

mvh
marianne

Fra : Smirge

Dato : 26-03-07 06:03

On Mon, 26 Mar 2007 06:41:11 +0200, "Marianne"
> [...]

>(En eller anden har engang bildt mig ind, at programmer ikke kunne udnytte
>mere end 512 MB, hvorfor alt derover er spild af penge).

Det var til dels også korrekt i de gale windows 98 dage - men i disse
winxp og vista tider er ram altid for lidt - næsten lige meget
hvormeget du putter i....

JEg har 1 GB DDR2 ram i min maskine - og det er ihvertfald ikke for
meget!!

Smirge

Fra : Marianne

Dato : 26-03-07 10:45

> [...]
> hvormeget du putter i....
>
> JEg har 1 GB DDR2 ram i min maskine - og det er ihvertfald ikke for

Og nu har jeg 1,5 GB. Dét hjalp!

mvh
marianne

Fra : Smirge

Dato : 27-03-07 01:11

On Mon, 26 Mar 2007 11:45:24 +0200, "Marianne"
<handel_fjerndette@lundbak.dk> wrote:

>Og nu har jeg 1,5 GB. Dét hjalp!
>
>mvh
>marianne
Så mangler vi bare at få dig over på en PvP server(Player versus
Player) hvor man slår den modsatte race ihjel :D

Hvis du har lyst at prøve så lave en horde character på Scarshield
Legion serveren og /w mig - så skal jeg tage mig af dig og hjælpe dig
rigtig godt igang

Smirge (også det navn på serveren)

51 Troll hunter

Fra : Marianne

Dato : 27-03-07 19:03

> Så mangler vi bare at få dig over på en PvP server(Player versus
> Player) hvor man slår den modsatte race ihjel :D

Det er jeg skam allerede

> Hvis du har lyst at prøve så lave en horde character på Scarshield
> Legion serveren og /w mig - så skal jeg tage mig af dig og hjælpe dig
> rigtig godt igang

Det vil jeg gerne. Jeg har en Night Elf, men vil gerne også igang med en af
de andre.
Hvilket realm?

mvh
Marianne

Fra : Smirge

Dato : 27-03-07 21:32

On Tue, 27 Mar 2007 20:03:09 +0200, "Marianne"

Som skrevet står :

Scarshield Legion

:D

Smirge

Fra : Marianne

Dato : 27-03-07 23:01

> Som skrevet står :
>
> Scarshield Legion
>
> :D
>
> Smirge

Åhja ... hvad er nu det, man først bliver blind på?

Jeg løber lige een igang - så hører du fra mig om et par dage (flere, hvis
vejret bliver ved med at være så fint som nu, færre hvis det bliver regn og
slud)

mvh

Marianne

Fra : PerX ...

Dato : 27-03-07 23:30

In article <46099419$0$928$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
handel_fjerndette@lundbak.dk says...

> Åhja ... hvad er nu det, man først bliver blind på?

Your hood is down ;)

Fra : Smirge

Dato : 28-03-07 02:52

> [...]
>vejret bliver ved med at være så fint som nu, færre hvis det bliver regn og

Det er bare i orden, men har du lyst så giv lyd inden - har hjulpet en
masse igang - og har lavet et guild til formålet

Smirge
52 Hunter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-03-07 00:49

Marianne wrote:

> Nu spiller jeg på en - godt nok nyere - men almindelig kontor-pc med
> et GeForce 7300 GS kort og 512 MB ram.

Jeg har lige hængt ekstra 2Gb i ungernes maskiner (nu kører de med 2.5Gb)
Der sker altså et eller andet ;)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!