Battlefield 2142 med manglende forfremmels~
Fra : Filip Larsen

Dato : 23-03-07 17:30

Hej,

I sidste uge startede jeg en ny spiller på min BF2142 konto og fik
hurtigt 2 forfremmelser, men nu sker der ikke mere selvom jeg pt. har
265 ud af 120 point (forfremmelsesbjælken har været fuld i flere dage).
Mine to andre spillere på samme konto er tidligere (for snart flere
måneder siden) blevet forfremmet som normalt, begge med mere end 2
unlocks. Det eneste unormale jeg lige kan få øje på, er, at jeg ikke har
den nye udvidelse samt, at jeg spiller mest som Assault og Support men
har lagt begge mine unlocks ind på Recon. Jeg har den nyeste patch 1.20
og kan fint spille på de almindelig BF2142 baner.

Er der nogen der ved hvad der er galt og hvad hulen jeg gør for at
"komme videre"?

På forhånd tak,
--
Filip Larsen

Fra : BF2

Dato : 24-03-07 08:01

Altså BF2 har tit travle account-servere, så det er ikke altid, en
forfremmelse kommer lige med det samme. Måske det samme i 2142, som sikkert
oplever mere travlhed lige nu?

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-03-07 10:55

Filip Larsen <filip@nospam.dk> writes:
> I sidste uge startede jeg en ny spiller på min BF2142 konto og fik
> hurtigt 2 forfremmelser, men nu sker der ikke mere selvom jeg pt. har
> 265 ud af 120 point (forfremmelsesbjælken har været fuld i flere dage).

Prøv at spille på en anden server end du plejer - så burde du blive
forfremmet straks du får et point.

Hvis det ikke lykkes, så prøv en anden server, etc.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Filip Larsen

Dato : 24-03-07 12:56

Lars Balker Rasmussen skrev:

> Prøv at spille på en anden server end du plejer - så burde du blive
> forfremmet straks du får et point.

Bingo! Jeg prøvede en anden EA server og efter første kill kom mine
manglende forfremmelser alle på en gang. At man skal spille på en anden
server før det virker passer nu meget godt med min opfattelse af
battlefield serien - selve spillet er muligvis ok, men resten "uden om"
er noget snot der kan få mit blodtryk op i uanede højder.

Tak for hjælpen,
--
Filip Larsen