Silent Hunter 4
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 23-03-07 13:40

Jadav!

Jaaaaaaa.
Det er dumpet ind af brevsprækken, gad vid hvad jeg skal lave i denne
weekend ????????? ((c;

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : JYH

Dato : 23-03-07 14:10

Hans Nikolajsen wrote:
> Jadav!
>
> Jaaaaaaa.
> Det er dumpet ind af brevsprækken, gad vid hvad jeg skal lave i denne
> weekend ????????? ((c;

Hmm - nyde det gode vejr ;)

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 14:46

Hans Nikolajsen wrote:
> Jadav!
>
> Jaaaaaaa.
> Det er dumpet ind af brevsprækken, gad vid hvad jeg skal lave i denne
> weekend ????????? ((c;

Det er helt pjattet så godt det spil er lavet!! når man er færdig med at
måbe over det visuelle så er der faktisk også pakket et godt spil ind
bagved facaden.

Fra : Hagar

Dato : 23-03-07 14:54

"Hans Nikolajsen" <hoilhoil@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jadav!
>
> Jaaaaaaa.
> Det er dumpet ind af brevsprækken, gad vid hvad jeg skal lave i denne
> [...]

Du kunne komme ind og spille lidt BF2 med os andre
Kan du ikke poste nogle screenshot i dk.binaer så jeg, og sikkert også
andre, kan nyde synet ?

Hagar

Fra : Mikael Schøler

Dato : 23-03-07 17:43

neeHagar wrote:
> [...]
>>

> Du kunne komme ind og spille lidt BF2 med os andre
> Kan du ikke poste nogle screenshot i dk.binaer så jeg, og sikkert også

neeeej noget imageshack links for os der ikke har dk.binaer..

Fra : Brian Hansen

Dato : 23-03-07 15:04

Hans Nikolajsen skrev i en meddelelse

> Jaaaaaaa.
> Det er dumpet ind af brevsprækken, gad vid hvad jeg skal lave i denne weekend ????????? ((c;

Og hvad har du så lavet de sidste 3 dage, ikke spillet SH4 kan jeg forstå?

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-07 22:10

> Det er dumpet ind af brevsprækken, gad vid hvad jeg skal lave i denne
> weekend ????????? ((c;

Du skal rive dig i hårdet over alle bugs'ne :(

Jeg er dybt skuffet - venter på patch 3 - mindst.

Fra : Brian Hansen

Dato : 23-03-07 22:59

Nicolai skrev i en meddelelse:

> Du skal rive dig i hårdet over alle bugs'ne :(
>
> Jeg er dybt skuffet - venter på patch 3 - mindst.

Så som,,, fortæl fortæl?`

Ikke selv spillet meget, da jeg inden længe skal ha' pakket
grafik kort og sendt til rep./test, så...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 24-03-07 08:58

Jadav!

Hmm, i SH3 kunne man se den torpedo man haved skudt af i et lille vindue
"hvor den fisser gennem vandet", et nyt vindue kom frem når den ramte!
Har jeg slået noget fra i Options eller er det der ikke mere?????

M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : ct

Dato : 24-03-07 10:36

> Hmm, i SH3 kunne man se den torpedo man haved skudt af i et lille vindue
> "hvor den fisser gennem vandet", et nyt vindue kom frem når den ramte!
> Har jeg slået noget fra i Options eller er det der ikke mere?????

event camera - det er der skam også i 4' eren. Jeg har det, ved ikke hvor
man slår det til/fra.

ct

Fra : Brian Hansen

Dato : 24-03-07 18:27

ct skrev i en meddelelse:

> event camera - det er der skam også i 4' eren. Jeg har det, ved ikke hvor man slår det til/fra.

Options/Gameplay Settings/No event camera...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 24-03-07 23:31

Jadav!

Der var den, den frækkert!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : N/A

Dato : 25-03-07 13:22

Fra : Nicolai

Dato : 25-03-07 13:22

> Har du hentet patch 1.1?

Ja - venter stadig.

Fra : Dorph

Dato : 25-03-07 13:01

Jeg er dybt skuffet over et spil som virker
langt fra færdigt.
Det får godt nok også på puklen for det...
Tænk bare - top og the pops grafikkort
gf8800 er ikke engang understøttet i det spil
selv om kortet har været i handelen i snart 1/2 år.
Jeg kunne slet ikke få spillet til at starte på mit
gf8800gtx (jeg gik ud fra at et nyt spil understøttede
mit kort, men fandt så ud af at det gjorde det bare ikke)
Der står med meget små bogstaver på æsken hvilke kort
der er understøttet og gf8800 er ikke blandt dem.
Har dog fået det til at køre via en "no-cd patch" fra
gamecopyworld - sørgeligt at man skal ty til den slags
for at få det til at køre. Iøvrigt er der en grim bug i spillet
der gør at det kun kører 1024x768 i opløsning ???? dohhh
Jo man kan got sætte opløsningen til f.eks 1680x1050 men
alt den eksterne grafik i spillet (altså external views)
kører stadig kun 1024x768. Når så en yderligere bug gør
at man ikke kan bruge antialising så synes jeg altså ikke
grafikken, efter dagens standard er sørlig køn.
Det kunne de sq ha gjort meget bedre....
Alle problemerne kan i læse meget mere om på
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/6921019045
og på
http://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?s=90867fe85c8bffab3047879d69894561&f=202

Vh D

Fra : ct

Dato : 25-03-07 18:29

jeg kører spillet med 2 x 8800gtx uden problemer og 'krumspring'

det med 3D opløsningen er jeg enig i ikke er det fedeste, men udviklerne har
allerede meldt ud at dette vil blive rettet snarest i en kommende patch.
Første patch kom efter én dag på markedet og rettede en masse gameplay
relaterede fejl, så der er da håb for at grafikken snarest bliver rettet.

Udover opløsningen er det nok noget af det flotteste grafik jeg har set
i et spil.

ct