wow-konto blokeret, pga brug fra flere kon~
Fra : Leif Neland

Dato : 20-03-07 08:08

Vi har to wow-konti i familien, ingen grund til at have flere konti end
maskiner.

Den ene konto lod vi udløbe, forlængede den anden.
Så har vi været en uge i Mexico, og har spillet derfra.

Tager hjem igen, men efterlader en i Mexico på konference.

Der spilles med kort mellemrum på kontoen fra begge kontinenter.

Nu er begge konti blokerede, og kan ikke forlænges.

Bliver wow fornærmet over at blive brugt flere steder fra?

Jeg har skrevet til supporten, har ikke fået svar, og telefonsupport er ikke
åbnet endnu...

Leif

Fra : Peter T.

Dato : 20-03-07 08:38

Leif Neland udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg har skrevet til supporten, har ikke fået svar,

Jeg kan ikke hjælpe dig med dine spørgsmål. Men jeg kan fortælle dig, at
sidste gang jeg skrev til support, gik der vel en måneds tid før jeg fik
svar (og da var det ligegyldigt). Så du skal nok væbne dig med tålmodighed

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : PerX ...

Dato : 20-03-07 12:38

In article <45ff8862$0$90273$14726298@news.sunsite.dk>, leif@neland.dk
says...
> [...]
>
> Nu er begge konti blokerede, og kan ikke forlænges.
>
> Bliver wow fornærmet over at blive brugt flere steder fra?

De tror formentlig at konto er blevet hacket, da man endu ikke anser de
normalt at der bliver spillet fra forskellige kontinenter. Og ifølge
deres licens regler må to forskellige personer ikke spille på en konto.

> Jeg har skrevet til supporten, har ikke fået svar, og telefonsupport er ikke
> åbnet endnu...

Jeg tror der er ansat to personer til at håndere millioner af folk, så
det kan tage et stykke tid. Hvis den kun er blevet lukket fordi de har
set der er logget ind fra forskellige lande (dvs der ikke er brugt et
bot program fx), så vil den formentlig kunne åbnes igen når den som
henvender sig kan bevise at det er hans konto. Dvs, du bliver måske bedt
om at faxe foto kopier af den originale æske med cd key, det kredit kort
der er blevet brugt til at åbne kontoen og id, fx et kørekort.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-03-07 18:18

PerX ... wrote:
> [...]
> de normalt at der bliver spillet fra forskellige kontinenter. Og
> ifølge deres licens regler må to forskellige personer ikke spille på

Så kører vi igen.

Deres computer syntes åbenbart det var for mystisk, at der blev betalt med
et amerikansk kreditkort i Mexico for en wow-konto oprettet i Danmark.

Det tog 10 minutters ventetid, og derefter 10 minutters undersøgelse, så
blev der lukket op igen.

Så det var da ikke så slemt

Leif

Fra : Peter T.

Dato : 20-03-07 20:03

Leif Neland udviste en rettidig omhu og skrev:

> Så det var da ikke så slemt

Super. :) Var det via emailsupport eller telefonen?

Fra : Leif Neland

Dato : 20-03-07 20:37

Peter T. wrote:

> Super. :) Var det via emailsupport eller telefonen?

Telefonen.
Det troede jeg fremgik af "10 minutters ventetid og 10 minutters
undersøgelse"...

Leif

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-03-07 21:15

Leif Neland wrote:

> Telefonen.
> Det troede jeg fremgik af "10 minutters ventetid og 10 minutters
> undersøgelse"...
>
> Leif

man kan godt vente på en email jo ;)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-03-07 22:52

Mikael Schøler wrote:

> man kan godt vente på en email jo ;)

Det sker da at man venter hele 10 minutter på svar på ens email :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter T.

Dato : 20-03-07 22:52

Leif Neland udviste en rettidig omhu og skrev:

> Telefonen.
> Det troede jeg fremgik af "10 minutters ventetid og 10 minutters
> undersøgelse"...

Hæh. Den fangede jeg ikke.

Fra : PerX ...

Dato : 22-03-07 23:25

In article <460037f9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk>, leif@neland.dk
says...

> Telefonen.
> Det troede jeg fremgik af "10 minutters ventetid og 10 minutters
> undersøgelse"...

Ja det tager sgu ikke 10 minutter via email *g*

Tillykke med det :)