/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Att: Jes Vestervang.
Fra : Jon Larsen


Dato : 02-07-01 18:01

Hej Jes....

Hvordan går det med den nye motor.. ????

Og hvordan med M-Max-box projektet ???

Er "keen" for at vide det

That's all ....


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.






 
 
Jon Larsen (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 02-07-01 18:57


Hov-- forresten.... Min har et syndrom i øjeblikket...

Ved max-roulade og kraftig acceleration, har den et hul midt i det hele hvor
den nærmest siger : " Haaaarrgggg PUTZ " hvorefter den igen trækker rent (
og hurtigt)....
Hvad kan det dog være ???? Kiggede tændrør idag ( igen) de havde en fin
koksbrun farve.. og et af dem var mere over i det sorte.... Så siger jeg til
mig selv at det er for fed blanding... Men hellere det end for mager......
Ved motorbremsning, prutter den lige så stille.....

Er det tegn på at balndingen er for fed... eller er der et eller andet helt
tovligt ????


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Morten Juel (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 02-07-01 20:33

men med bundtræk fra 9000 omdr og
ROFL, det er 1000 fra min redline ) hvis lortet ellers kørte !

Mvh
Morten



Jon Larsen (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 02-07-01 21:16


"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:9hqi31$745$1@sunsite.dk...
> men med bundtræk fra 9000 omdr og
> ROFL, det er 1000 fra min redline ) hvis lortet ellers kørte !
>
> Mvh
> Morten
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jaaahhh

Læste om den frygtelige død af Seca'en.. Det er godt nok surt ....

At jeg har skrevet " Med bundtræk fra 9000 " er egentlig ikke noget jeg
har overvejet før jeg tænkte lidt nærmere over det... Så kunne jeg godt se
det var lidt sjovt


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Morten Juel (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 02-07-01 21:27

> Jaaahhh
hehe..

> Læste om den frygtelige død af Seca'en.. Det er godt nok surt ....
ja man kan sq ikke vinde hver gang, jeg kommer frygteligt tilbage næste år
)

> At jeg har skrevet " Med bundtræk fra 9000 " er egentlig ikke noget jeg
> har overvejet før jeg tænkte lidt nærmere over det... Så kunne jeg godt se
> det var lidt sjovt
lidt spøjst anyway

Mvh
Morten



Jes Vestervang (04-07-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-07-01 00:51

....Damn, jeg er lige midlertidigt gået tilbage til windoze og oe og hvad
dertil hører af Sv:-fis, og så fik jeg lige rettet Sv: til Rev: istedet for
Re:, men nu prøver jeg lige igen Og hvis jeg kan, så Canceller jeg lige
den forkerte
On topic igen:
Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev:

> Hej Jes....
>
Haarj

> Hvordan går det med den nye motor.. ????
>
Tjoeh, jow, deeeet... Det går vist egentlig meget godt Karbureringen er
ikke helt i top, men det går nok... selcom min udstødning nogle gange lyder
som om den er ved at ryge i luften :-/

> Og hvordan med M-Max-box projektet ???
>
Tjah, jeg har stadig ikke fundet ud af hvad de to ekstra ledninger skal
bruges til Jeg havde ellers boksen åbnet, men det hele var desværre
støbt ind i snask (som sædvanligt ..)
Jeg har egentlig heller ikke fået researchet så meget på det sidste, for der
har jo været alt det der studenterfis med alt hvad dertil hører af fuldskab
og (i særdeleshed) tømmermænd
Som det er nu, så tør jeg ikke rigtig at konkludere noget, for når de to
ledninger dér ikke er tilsluttet er det jo svært at sige noget... Argh, jeg
må hellere prøve at få fat i m-max bagmændene eller noget i den stil :-|


> Er "keen" for at vide det
>
Commander Keen

> That's all ....
>
Owkæææj Skal du (også?) til skagen vildskaben? Så kunne vi jo drøfte
m-max situationen over en bajer
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER







Jon Larsen (08-07-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 08-07-01 15:32


> Tjoeh, jow, deeeet... Det går vist egentlig meget godt Karbureringen
er
> ikke helt i top, men det går nok... selcom min udstødning nogle gange
lyder
> som om den er ved at ryge i luften :-/
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lyder skummelt så :-0
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> > Og hvordan med M-Max-box projektet ???
> >
> Jeg har egentlig heller ikke fået researchet så meget på det sidste, for
der
> har jo været alt det der studenterfis med alt hvad dertil hører af
fuldskab
> og (i særdeleshed) tømmermænd
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ok.. det er jo forståeligt nok
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> > Er "keen" for at vide det
> >
> Commander Keen
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

He he.. har det på diskette
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> > That's all ....
> >
> Owkæææj Skal du (også?) til skagen vildskaben? Så kunne vi jo drøfte
> m-max situationen over en bajer
> --
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nope.. futter en smut til det varme Italien i Mors Lada :-0

Blir sq spændende og se om den klare turen....

Pjat... den klare det !! ( Sidder med ret så krydsede fingre )


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177526
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408689
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste