SOUVENIRS hader susanne
Fra : Per H

Dato : 31-03-07 16:36

Hvor kan jeg få subj fra?

Vh Per

Fra : Steen

Dato : 31-03-07 17:28

Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> Hvor kan jeg få subj fra?
>
> Vh Per

Villa Danmark - en ganske god popplade fra Danmark måske bedste popband
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 31-03-07 22:20

Steen wrote:

> Villa Danmark - en ganske god popplade fra Danmark måske bedste
> popband

LOL... mere talentløst og ligegyldig musik skal man lede længe efter...

Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/

Fra : Jacob

Dato : 31-03-07 22:25

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> LOL... mere talentløst og ligegyldig musik skal man lede længe efter...
> --
> mvh
> Rasmus

...."synes jeg". Altid godt at have med i sådan en ellers tåbelig sætning.

/Jacob E.

Fra : Hauge

Dato : 31-03-07 22:39

Jacob wrote:
> ..."synes jeg". Altid godt at have med i sådan en ellers tåbelig
> sætning.

Så burde du måske også selv sætte den efter din egen sætning.
For han har jo ret, synes jeg _også_.

/Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-03-07 22:34

http://dr.dk/p3/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen

Dato : 01-04-07 08:16

Rasmus M. Jensen <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote:

> LOL... mere talentløst og ligegyldig musik skal man lede længe efter...

Det er der nok delte meninger om. Måske burde man ikke engang kalde det
popmusik, for der kan med fordel tænkes og tolkes i Souvenirs tekster.
At kalde det talentløst og ligegyldigt, mener jeg svarer lidt til at
kalde Kliche et talentløst og ligegyldigt rockorkester.
Never mind, der er heldigvis ikke en facitliste der opdeler skidt fra
kanel. Jeg er sikker på, at jeg holder af mange andre kunstnere du synes
er noget lort...og det er helt okay med mig.
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-04-07 15:10

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> At kalde det talentløst og ligegyldigt, mener jeg svarer lidt til at
> kalde Kliche et talentløst og ligegyldigt rockorkester.

Var de ikke det?

> Never mind, der er heldigvis ikke en facitliste der opdeler skidt fra
> kanel. Jeg er sikker på, at jeg holder af mange andre kunstnere du synes
> er noget lort...og det er helt okay med mig.

Smag og behag er heldigvis forskellig. Ellers ville det da være en kedelig
verden. Så ville alle vi mænd jo også gå efter de samme piger!
Ingen af os får alligevel fingrene i Halle Berry/Scarlett Johansson etc.!

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-04-07 22:51

Helt enig.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 18:19

Per H wrote:
> Hvor kan jeg få subj fra?

For nu at svare på dit spørgsmål, kan du (få er så meget sagt) downloade den
her:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./artist/viewartist.htm&artistid=1144349

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Per H

Dato : 01-04-07 19:22

On Sun, 1 Apr 2007 19:19:27 +0200, "Trekroner" <xx> skrev:

>For nu at svare på dit spørgsmål, kan du (få er så meget sagt) downloade den
> [...]

jeg er tdc kunde, man kan fandme ik logge ind. typisk tdc. Kan du
logge ind. hvis jeg sender en tiér?
Vh Per

Fra : Per H

Dato : 01-04-07 19:28

On Sun, 01 Apr 2007 20:21:52 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> skrev:

> jeg er tdc kunde, man kan fandme ik logge ind. typisk tdc. Kan du
>logge ind. hvis jeg sender en tiér?
>Vh Per

klare den aligeveller..

Tusinde tak for link